Medaljer
Jaha, nu har man börjat få Medaljer. Jag förstår iofs tanken, att man vill uppmuntra flitigt skrivande, läsande och deltagande, men… Är det inte lite väl mycket klapp på huvudet att tilldelas en MEDALJ för att man lyckas använda sökfunktionen, eller skriva ett privat meddelande…?
Vet inte riktigt vad medaljerna står för - har inte hängt med. Innan var det ett index som räknades upp…
Sajter med mindre trafik än den här kanske behöver lite uppmuntran för att få fart :-)
Numer pensionär i Nynäshamn
om man läser om det inne på support så är det tydligen oerhört åtråvärt att samla dessa 
Även jag har fått Medaljer.
Det uppmuntras när man är aktiv på mer sajt en en och när man skriver många inlägg och startar många trådar. Jag har fått de mesta av medaljerna retroaktivt verkar det som och det är ju inte så konstigt efter så många år vid tangentbordet.
Syftet vet jag inte riktigt - men det kanske är kul för den som är mer tävlingsinriktad än jag :-)
Numer pensionär i Nynäshamn
Jag är väl mest nyfiken - vad är det man får alla medaljerna för? Jag har fått ihop 21 av 50, varav hälften retroaktivt, och kan inte räkna ut vad jag ska göra för att få fler… och berätta det inte för mig, för då är det ju inget kul! 
Visst går det. Om inte annat, så går det galet
Oj oj då, jag har 6 stycken och 3 av dem fick jag retroaktivt. Undras vad jag gör för "fel". 
Jaghar just nu 10 Medaljer. Mitt barnbarn har 14 guldmedaljer i truppgymnastik. Hon blev inte imponerad. Jag förstår egentligen inte heller vad det skall vara bra för. Ökad trafik på nätet? Jag skriver när jag anser det befogat och behöver inga "axelklappar".
Mina önskningar till er alla om ett "Bättre Nytt år".
Helena Hesselmark
diabetiker typ 0 - fortfarande efter snart 5 år
det har diskuterats på support och de säger att det är för att göra det lite roligare! Lite guldkant. Läs med fördel därinne finns en hel del i ämnet!
Jag kikade på min sida och upptäckte att jag fått 23 Medaljer, egentligen var alla lite roliga, sådär som man får ett litet "drag i mungipan", att man liksom bara måste smila lite. Då är det ju ganska bra, eller hur?
Och idag fick jag en Bamsekram av Effie - en sådan man kan få via Guldmyntshoppen - Jag blev jätteglad!