Färjan: Samåkning + dela hytt!
Jag starta en ny tråd!
Här kan ni se till att "plocka ihop" er så att ni får lära känna varandra och inte behöver känna er ensamma. Det blir lägre pris också.
Jag hänger på.

Almaa (som inte finns kvar på iFokus längre) har av okänd anledning valt att kopiera en trådstart från mars 2009.
Den som vill hitta någon/några att dela hytt med kan istället med fördel titta i den fästa tråden "Dela hytt på kryssningen".
hur ser du att det är en trådstart från 2009!? Och denna tråd startades ju före den du länkar till? Varför var det s å fel att man inte kunde köra med den här??

Jag känner igen tråden. Det finns en gammal tråd från 2009 som startar på exakt samma sätt. Av någon anledning går den inte att öppna nu, men den var uppe nyligen.
Det här är långt ifrån det enda inlägget som den senaste tiden har kopierats av olika nick som sedan försvinner (precis som Almaa tycks ha gjort), så det verkar vara något egendomligt i görningen.
Iofs skulle man lika gärna kunna använda den här tråden, oavsett vem som startat den och varför, men fördelen med den andra tråden är att den är fäst längst upp och inte kommer att försvinna ner i glömskan, så jag antar att den är mer "officiell".