Kolhydrater iFokus

Kolhydrater

Etikettallt-om-lågkolhydratkost
Läst 1260 ggr
Matsolof
1

Fram med kniven!

I dagen Göteborgsposten kan läsa annonser som gör reklam för magsäcksoperationer, bort med beläggningar i kärl och ådror genom ultraljudstyrd laserteknik, Zeltic-coolsculpuring m.m. Det är lite som en skräckfilm. Det går lika bra med lite kolhydrater och mycket fett. Läs mer på www.fethalsa.wordpress.com

www.fethalsa.wordpress.com

Phille03
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Ha ha, det är väl jättebra, skär lite här o där o vips, så är man smal…..

Usch, nej, det är skrämmande, känner ca 5 personer, som blivit smala pga magsäcksoperationer, hoppas bara att de fick vetiga kostråd oxå.

En kompis jobbarkompis var intresserad av att veta mera om LCHF. Det var antingen en kostomläggning eller magsäcksoperation som valet stod emellan.

Ska låna ut några böcker samt har jag skrivit ihop lite tips till henne. Ska bli kul att se hur det går för henne.

yvonnel
0

Tack!

hardy
0

…spelar inte så stor roll om du skär dig, om du fortsätter leva HCHF…

totten
4

Ja jag vägde över 97 kg i februari till mina 155 cm och 38 år.

Jag kunde få operation men frågade mej själv om det var det jag ville?

Nej jag började med LCHF och nu är jag på väg neråt.

83 kg i dag och om ett år ska jag väga 65 kg!

Phille03
0

Totten: Grattis till viktminskningen! Lycka till i fortsättningen!

Margareta
0

Totten:

Jätteroligt att du kommit hit och delar med dig.

Det är fler som behöver höra att det faktiskt går!

Numer pensionär i Nynäshamn

Thyra4
0

Min son, snart 40 år, har alltid varit kraftig, men sommaren när han var 12 år, så skiljdes min och jag, sonens morfar och farfar dog. Det måste ha varit en jobbig tid för min son. Samma sommar jobbade han i ett bageri och Där la han grunden till fettma, tror att han gick upp 20 kg den sommaren. *Sen har kilona bara lagts på genom åren, så för ett år sedan vägde han 160 kg. Jag har "predikat" LCHF för honom - så pass så han valde att inte ha någon kontakt med mej på några månader. Han fick en magoperation och den utfördes i början av september. Han har gått ner 40 kg och är jättefin MEN Igår var vi bjudna på middag hos honom och hans familj. Jag äter inte stora portioner, men hans var ännu mindre och när han hade ätit halva så fick han ont och var tvungen att gå och kräkas. Sen dröjde det en god stund innan han fick i sig resten. Sen kunde han sitta och äta godis och kakor ?? Och ingen koll hos sjukvården förrän efter ett år. Inte konstigt att han är så trött. Är det någon här som har erfarenhet av detta, så är jag glad att få lite info.

God fortsättning till Er alla.

MimLan
0

#7 Gör en sökning på gastric bypass och liknande, så får du upp flertalet tråda som handlar om det.