Kolhydrater iFokus

Kolhydrater

Etikettmat-recept-på-efterrätter-och-sötsaker
Läst 2439 ggr
gun92884
1

Kakbak!

Såg att många är besvikna på recept … här är en länk till recept som är tried and true med många kommentarer också - titta under reviews - om man vill ändra på dem efter smak:

http://lowcarbdiets.about.com/od/cookies/Low_Carb_Cookies.htm

Marianns LCHF Mat & bak
1

och då promotar jag min egen blogg med många svenska kanonfina recept också med många goa kommentarer efter! Oskyldig
och hoppas ingen här misstycker Obestämd

gun92884
0

Jag ser framemot att prova dina recept på nyåret … ska göra en sådan där 1 recept per dag maraton hade jag tänkt Skrattande … och om det inte blir det, så lär det ialla fall bli 1 i veckan för jag har övertalat vår Exec Assistant (och hennes pappa som är gravt överviktig, har diabetes OCH väntar på heart transplant) att börja LCHF och hon lär behöva litet hålla i handen i början. Hon är inte överviktig men är livrädd att hamna där med diabetes som följd - släktgissel. Jag varnade henne för att börja före jul eftersom hennes släktingar antagligen skulle säga att denna väg går direkt till The Pearly Gates SkrattandeSjälv har jag för mycket att göra innan turen till Sydfrankrike så här blir det dåligt med receptprov, vare sig det gäller kakor eller mat, innan jul Rynkar på näsan