Bara ett glädjeinlägg :))
I dag sa en vän och en bekant, att jag måste ha gått ner typ 15-20 kg!!!! (själv skulle jag ha gisat på 5 kg *fniss* )
Jag tappade verkligen hakan! :))
Har följt LCHF sedan 1 Maj ( fusk med Rödvin) och trodde absolut inte att viktminskningen skulle märkas såå tydligt.
Själv, har jag inga belägg….då, jag varken har vägt mig eller mett mig :))
Känns skoj :))))
Grattis! Shit vad kul!!! Sånt värmer verkligen och blir sen bra push att fortsätta :)
Ingenting är omöjligt. Bara mer eller mindre svårt.
Tack!!! Va bra, att jag kan vara till hjälp! <3 Hm…stavade fel ser jag….mätt ska det väl heta :))
Lycka till---det kommer att bli bra…även om du/ni kanske inte tror det :))
Helkul!! Grattis på du!! 
Tack, snälla du :))

Gratulerar! 
( om du hittar fler fel i senare inlägg ville jag bara tala om att du kan redigera! Tryck på hantera så kan du ändra inom en timme)
och grattis, vad kul!
Va roligt, grattis! :D

Grattis det är så roligt när man får höra något sådand om sig själv när man inte själv märker det =)
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Kul!!!
Grattis Bybo!!!!!!!;-)
TACK kära ni!!!
Är, fortfarande häpen över att min viktnedgång märsk så pass. Jag har möjligen en sne kroppsuppfattning.
Har varit smal, men uppfattade bilden av mig, ungefär som jag gör nu!! Helsjukt. Har haft bullimi i över 10 år, men nu frisk, men lite tänk finns tydligen kvar.
Tack än en gång för era grattis! :)) Kram
Grattis! Visst är det härligt när folk börjar att se att man gått ner!
#12 Tack :)) Ja, jag trodde inte att jag skulle bli så glad som jag blev.
Heeej igen!
Som jag sagt, så började jag i Maj. Har ine vägt eller mätt mig eller haft några regelbundna tider. har typ inte "fuskat" eller, jo, har grädde i kaffet typ 2 ggr om dagen, och drar nog i mig för mycket mejeriprodukter, samt vin ibland ://
Pling tjing!!
P.S Jo, i går så satte jag på mig en av mina få brallor som jag använder, och de har varit i det tajtades lag. Använde dem för typ en vecka sedan, eller mindre..och NU, så kunde jag dra av mig dem knäppta!!!! Skumt. Jag, trodde attdet skule vara tvärtom…hade ätit lite mer….
Det går ju himla bra för dig - så himla roligt! 
Sådär var det med mig och byxor förut, men sen gick jag ju upp i vikt igen tyvärr. Men jag minns känslan. *drömmer*