Kolhydrater iFokus

Kolhydrater

Etikettlchf-för-nybörjare
Läst 5823 ggr
Arrowhead
1

Vad.. bio?

Tjo, ny här! :)

Jag o en kompis har precis börjat med de här! Fett peppade e vi oxå, nyår och nästa sommar e målen! ;)
Men nu e de så här, jag ska på bio med min kära mor och hennes kompis imorrn och undrar lite vafan man kan äta då? Svårt att hitta saker ute..
För de går väl inte direkt med popcorn oså som man brukar ta? :S

MimLan
0

Ta med nötter, gör eget godis - chokladdoppade nötter/kokos/etc.

Eller gör en ny trend av att äta innan bion och bara ta med fika.

Hanna
0

Morötter? :D Nej, men vad känner du själv att du vill och kan äta? ^^

Sajtvärd på reptiler ifokus.
Medarbetare på leopardgecko ifokus

Henkez
17

Måste man verkligen äta nåt när man ska på bio.

[Pennylane1]
0

jag brukar bara ha en flarra loka citron. Ibland rostade solrosfrön och knapra på dem ett och ett.

Arrowhead
1

#1 Så kan man ju alltid göra^^
#2 Hahaha, va gött me morötter :D
#3 Oftast ja, när man alltid gjort de o alla andra gör de så blir man lätt sugen ^^

Jennix
0

Fläsksvålar, mörk choklad, nötter, solrosfrön. För mig är det ett måste att ha något LCHF med mig, annars åker jag dit på annat godis som är dåligt.

Ta allt som skrivs på Internet med en nypa salt. Du vet inte vem som sitter bakom det andra tangentbordet och du vet inte vilken kunskap eller utbildning de har. Tänk efter själv!

konichiwa
1

En ölkorv och en flaska loka naturell, tråkigt men fungerar ;-)

Jelien
0

Jag brukar alltid ha med mig Groks när jag går på bio! :) Supergott! Finns att köpa på LCHF-butiken och i vissa mataffärer.

Hanna
3

Jag skulle nog inte ta med nötter då det är en vanlig orsak till allergi. Och då jag har en vän som är allergisk så kan jag leva mig in i hur tråkigt och jobbigt det är.

Sajtvärd på reptiler ifokus.
Medarbetare på leopardgecko ifokus

kaisakavat
7

Jag köper ibland ett gott mineralvatten och nån gång en liten kaka mörk choklad. Men oftast ingenting. Jag är där för filmen och för sällskapet och för mig är det inte kopplat till att behöva äta nåt.

Och i ärlighetens namn kan jag bli rätt störd av det förbaskade prasslandet med chips- och godispåsar i biosalongen.. Eller ja, de flesta är diskreta och då är det ok förstås, men långt ifrån alla. Endel har en halv kiosk med sig in. Kan störa stämningen rätt rejält i spännande eller mysiga scenarier.Tungan ute

Immeliten
0

Babybel-ostar,  86 % choklad och nötter!

Henkez
5

En stor stek med smör.

kaisakavat
0

#12  Skrattande

yvonnel
0

Cool

helga61
0

Glad

nagithas
0

Säger som min morsa, man måste inte alltid tugga på något, drick vatten!

MimLan
0

#12 Helt omöjligt är det inte. Jag tog skivor av tjälknöl med ost och dijonsenap+majonnäs med mig en gång. Lade smörgåspapper emellan.

Jag var väldigt belåten under den filmen.

Arrowhead
0

#17 haha cool!

Hur är de med naturgodis förresten? Folk säger att man ska kunna äta de men de ser inte så bra ut om jag sj läser va de innehåller oså..

[Pennylane1]
0

absolut inte! Massor med socker. Fast det finns naturella eller saltade nötter bland de där sakerna ibland och de funkar ju även om vissa är bättre och andra sämre. Makadamia är mums och ok.

Arrowhead
0

#19 okej! jag tänkte väl..