Kolhydrater iFokus

Kolhydrater

Etikettoff-topic-ot
Läst 2429 ggr
nagithas
4

Itrim

Är bara lite nyfiken om det är någon här inne som har provat itrim eller vet någon som gjort det och sett resultat?

Har inte tänkt prova själv. Men jag är oerhört skeptisk till detta. Min kusin går på itrim och jag läste innehållsförteckningen på deras soppor och förstår inte riktigt hur man kan äta skiten.

ScarletMajesty
0

Jag känner två som gjort det. Person 1 klarade det inte, det var alldeles för tufft och personen gillade inte dryckerna. Fick smaka skiten då och det gick inte ens att svälja.

Person 2 gick ned 19 kg med det men vad jag vet så tyckte den personen även att det var tufft och jag vet inte hur det gått nu.

Båda två "fuskade" under tiden för att det var äckligt, de var hungriga osv.

nagithas
0

Själv har jag hört att “maten" bara skall innehålla socker? Det som kan vara bra med itrim kan nog vara tränings programmen. Men hur orkar man träna om man är hungrig jämt?

MsSandra
0

Har en kompis som gått ner närmare 50 kg med ITRIM, hon tränar flertalet gånger i veckan hos dom.. tog ungefär ett år (och några månader).

Så visst verkar det funka för vissa, jag själv vet inte så mycket om deras mat.. men hon äter idag liknande min kost, fast utan fett (mer lightversioner).. dvs äter inte mjöl/pasta/potatis .. utan käkar broccoli och blomkål ist.. osv.

MVH Sandra

Siggebus
0

Man kan väl gå ner på vilken diet som helst? Det svåra med de flesta svält-dieterna är ju att hålla vikten efteråt eftersom det ofta är mathållning man i längden inte klarar att hålla och inte heller är det meningen att man ska äta så hela livet.

[stuxen]
0

Itrims ide är bra ju mer muskler man had desto mera förbränner vi.
Därför är tänket ätt träna hårt i början och sedan underhållsträna en bra ide.

Tyvärr felar de på kosten, vad de äter vet jag egentligen inte men deras mått på hur mycket man skall äta…
Man skall äta lika mycket kolhydrater som en hand lika mycket protein som en handflata osv.

Det är underligt hur vissa fortfarande inte litar på att när kroppen får rätt saker vet den själv när den är nöjd både när man skall gå upp i vikt ner i vikt och stå still i vikt. Kroppen vet…