Jippi jag tappar arslet !!!!
Jaaaaa , jag tappar arslet , skitkul om man ska vara vitsig =)
MEN !!!! Kärlekshandatgen och magen är kvar =/ jag ser alltså snart ut som en
golfboll med ben om det fortsätter så här hahahahaha.
Nåväl antar att kroppen gör sig av med de fett depåer den minst behöver först , ni andra som gått ner. vilka erfarenheter har ni ??
Vore intressant att höra, vad försvann först, och vad kom sen mm =)
Från en Mycket glad LCHF :are 

Hallå där 
Magfettet är väl kanske det som är "segast" - i alla fall för mig.
För min del märktes det mest i ansiktet och låren till en början - fast fläsket började nog försvinna lite överrallt men dessa två ställen var det jag märkte tydligast.
OJ, fö rmin del är det magen som försvinner först.
Ta allt som skrivs på Internet med en nypa salt. Du vet inte vem som sitter bakom det andra tangentbordet och du vet inte vilken kunskap eller utbildning de har. Tänk efter själv!
Då återstår bara att du tappar hakorna åxå 
/L
Haha, du får nog spara lite av rumpan för annars blir det svårt att sitta
Hm det har liksom smygit sig bort tycker jag, kanske att det syntes tidigt i ansiktet och även på överarmarna eller armfästet, sedan i midjan också. Kanske lite varstans… tycker ändå att det har försvunnit både här och där, några storlekar mindre har jag blivit men det finns mycket kvar än 
Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland
Ja nu när jag tänker och känner efter så har ansiktet dvs kinderna blivit slappare, låren , överarmarana men det syns mest på arslet hahahaha .
För det är det folk komentaerar, lite kul för just det partiet har aldrig varit något problem för mig, vill bli av med magen och kärlekshandtagen först =)
Men men vem får som den vill , tydligen inte jag återkommer när hela rasket har rivits ;) hehehe
Ät fett och må gott gott folk ;)
Och puss i skinkvecket på er som har något kvar ;) YYYYYEEEEHHHHAAAAAA !!!!!
Jag tappade helt klart hakan! Alltså försvann alla dubbelhakor nu har jag bara två kvar, låren försvinner och mina tuttar och har väl gått ner två klädstorlekar sedan jag började. Kan tala om att jag får böta för tomma kupor i BH:n. OCH JAG HAR REVBEN!!!
Det som försvann först på mig var på överkroppen TYVÄRR, där jag redan är rätt smal. Sist försvann det från låren som kommer att vara mitt problemområde som jag även som normalviktig måste acceptera :/