Kolhydrater iFokus

Kolhydrater

Etikettoff-topic-ot
Läst 1087 ggr
Caywin
0

iHerb o dyl

Sätter tråden i OT eftersom den inte handlar om iHerb egentligen.

Har kollat runt lite på iHerb och upptäckt att de säljer andra saker också, b la bilvårdsprodukter. Eftersom dollarn är så svag så funderar jag på att köpa in diverse produkter och sälja vidare här.

Nu undrar jag om ni har några tips på liknande webbutiker i USA som har ett liknande sortiment, eller än bättre; större sortiment.

Tack på förhand.

yvonnel
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Om du kan göra lönsamma affärer på det sättet så får du nog leta efter en bra vara som du kan sälja billigare och kanske ett eller flera andra företag att köpa ifrån. Kanske skulle du kunna vara någon sorts mellanhand för att minska på tiden det tar med frakten så att du i samförstånd har ett lager med deras mest sälda varor till Sverige. Men jag skulle nog akta mig noga, det är inte så lätt att göra afärer………

Vi har ju Gun här på sajten, hon är en av dem som bor i USA och har väl reda på det mesta, hon kanske kommer med något tips när hon läser detta.

gun92884
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

… jag skulle kolla noggrannt pa importavgifter innan jag borjade bestalla … det kan lagga pa ordentligt pa priset …

EbbaSv
0

Hej,

Använd min rabattkod på iHerb vid första beställning så får du 5 dollar i rabatt. Ange NEN425 vid beställning. Tack!

hälsningar,

Ebba