Kolhydrater iFokus

Kolhydrater

Etikett: mat-livsmedel
Läst 4307 ggr
Sicil
0

Vad köper ni på Iherb?

Sitter just nu och kollar på igenom Iherb, gillar deras utbud massor men som alltid med nya sidor är det svårt att välja vart man ska börja. Så tänkte be er som handlar där om lite tips!

Vilka produkter kan ni rekomendera?

Tänkte vi kanske kan samla ihop några "paket" så det blir lätare för folk att köpa ifrån iherb :)

Medlem
0

Jag brukar köpa stevia och multivitamin för barn därifrån. Förr beställde jag d-vitamin (5000IU) men en gång när det hamnat på tullen slutade jag att göra det. Upptäckte sen att min husläkare här kan skriva ett privat recept för att köpa en (20 000IU) burk Obestämd Dessutom biligare än Iherb.

yvonnel
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Det är många bra saker att handla där, men man ska akta sig för att hamna på för höga kostnader inklusive vikten/portot för då kan man få betala tull + tullhandling och då försvinner den fina sparade slanten på eg. billigare inköp än i vart fall de flesta hälsokostaffärer. Vi är många som handlar där, jag har köpt sukrin, mandelmjöl, kokkosmjöl och olika vitaminer. Det finns en tråd som behandlar detta med tullkostnader. Alla förstagångskunder kan få en rabatt på 5 usd om man uppger en kod från någon som förut handlat, min sådan kod är:YUH004, varsågod om du/ni vill använda den.

Qamilla
0

Jag köper alla mina kosttillskott därifrån. Men som jag märkte på det hårda sättet måste man tänka på en del saker när man handlar därifrån. Håll dig väl under 400:- SEK totalt inkl frakt. Jag brukar sikta på runt 385:- för att vara på den säkra sidan. Beställ hellre flera paket men låt det gå några dagar emellan så dom inte kommer samtidigt till tullen.

Köper du för mer än 400:- (gäller kosttillskott) så lägger tullen på moms på hela beloppet plus en expeditionsavgift på 100:-.

Vill du få 5 dollar rabatt på din första order kan du använda koden: QAM939

[Looseit]
0

Jag köper mitt kokosfett där, jättebra kvalitet. Det heter Now Foods, extra virgin coconotoil. Jag även handlat Sukrin, kokosnötmjöl, olika vitaminer (B+D) och magnesium. En jättebra rengöringkräm utan en massa konstigheter i. Mascara och schampo. Billigt och jag har aldrig haft några problem med frakt eller tull. Men jag skickar inte efter så mycket åt gången.

[Looseit]
0

Fler som vill ha 5$ rabatt så har jag att dela ut! Skickar via PM

gun92884
0

iHerb har NOW FOODS organic whole fiberhusk i 24 oz (680 gr) burkar … jag koper 4 at gangen eftersom jag bakar brod med detta … och sa har jag ju inte problemet att jag maste halla mig under en viss vikt for fraktens/importens skull … tvartom, har ar det battre att kopa mer for da far jag det fraktfritt Cool

EbbaSv
0

Hej,

Använd min rabattkod på iHerb vid första beställning så får du 5 dollar i rabatt. Ange NEN425 vid beställning. Tack!

hälsningar,

Ebba