Var köpa piller?
Hej
Behöver tips om billig och bra webb-shop för omega-3 och d-vitamin.
Tack på förhand
Marcus

Jag vet inte om det är billigt? Tog länken från Kostdoktorn, det gällde iofs bara D-vitamin.
Jag köper 40'000 D3 från wlsproducts.nl. En tablett i veckan ihop en äggröra med gräddmjukost (D-vitamin binder kalcium och löses i fett).
Omega 3 köper jag på ÖB, eller äter en burk makrill i tomatsås lite då och då. :-)

www.naturligt.se är bra tycker jag.

http://www.bodystore.com/cgi-bin/ibutik/AIR_ibutik.fcgi?funk=startsida&Avd=3
Jag har köpt kokosfett från dem.
Jag köpte denna burk och är super nöjd. Dessutom frakten är bara 4 dollar upp till 1.4 kg.
Healthy Origins, Vitamin D3, 5,000 IU, 360 Softgels $13.49 ($34.99) (61% Off)
Jarrow Formulas, Coconut Oil, Extra Virgin, 32 oz (908 g) Great Value! $19.95 $28.50 (30% Off)
Har även köpt cocosfett som är enormt mycket billigare än i Sverige.
Dessutom kan du som första kund få extra rabatt med referral code
Här är min kod: YEW765
Frakten tar ca 10 dagar.
Jag handlar på bodystore.se
Främst för att det finns andra produkter där som jag vill ha (oljor och aloe vera som jag använder till OCM) och för att jag får studentrabatt, så jag vet inte om de är så värst billig jämfört med andra 
Jag köper http://www.bodystore.com/3/sv/artiklar/d3-vitamin-2000-ie-90-kapslar i alla fall. Inte den billigaste sorten, men den är vegetabilisk.
http://www.bodystore.com/3/sv/artiklar/d-vitamin-2000ie-90-caps kostar 79 kr för 90 kapslar - 2000IE.
Vyer om du jämför så är faktiskt mycket billigare på iHerb
Du säger att D-vitamin 2000IE 90 kapslar kostar 79kr.
iHerbs D-vitamin 5000IE 360 kapslar kostar bara 86 kr.
För mig som behöver minst 4000IE/dag
skulle det betyda 79X2x4= 632 kr
att jämföra med iHerbs 86 kr.
Dessutom ingredienserna IHerbs kapslar (softgels) tas mycket bättre av kroppen för att vitaminet är redan i olja som behövs för att kroppen ska kunna ta up, som du ser här:
Pure Olive Oil (fruit), Gelatin, Glycerin, Purified water.
Free of Sugar, Salt, Starch, Yeast, Wheat, Gluten, Corn, Soy, Barley, Fish, Shellfish, Nuts, Tree Nuts, Egg and Dairy Products. No Preservatives, Artificial Colors or Artificial Flavors.
Jag åt just bodystores d3-vitamin. Varför jag gick över till iHerbs är för att i mina blodprover visade inte att jag åt d3-vitamin, alltså de togs inte upp av kroppen så jätte bra verkade som.
Nu med iHerbs är resultatet mycket bättre.
AloeVera och andra produkter hittar du också i iHerb.com
Fast som sagt så föredrar jag vegetabiliska kapslar, så jag tänker inte köpa något av de där alternativen 
Vad menar du med vegetabiliska kapslar?
Jag har försökt att läsa mig till den kunskapen men inte lyckats hitta något annat än att softgels innebär gelantin och det tillverkas av ben och hud från animalier och ibland av fisk.
Gelantin från växtriket, finns det?
Om det inte kommer från den där hemska sojabönan när dom kokat bort alla gifterna, om det blir något vettigt kvar då förstås.
De jag äter (holistic) har kasplar som kommer från träcellulosa. D-vitaminen utvinns från fårull.
#10 om du tar de med en massa smör kanske det fungerar.
Äter dem med kokosfett.