Kolhydrater iFokus

Kolhydrater

Etikettmat-recept-att-laga-hemma
Läst 3612 ggr
monkan
0

Lindas receptsamling

Hittade en länk till en receptsamling som ser intressant ut. Det verkar vara en hel del LC recept.

Tillan
0

Attans kan inte öppna den här länken *snyft*

monkan
0

Du måste ha word installerat på PC'n för att den ska öppna

Hittade samlingen här http://www.javalia.se/wiktwiki/Wiki.jsp?page=Recept  Hoppas du får det att fungera.

Sweli
0

länken fungerade inte för mig Rynkar på näsan

JMW
0

Ingen av länkarna funkar ju. Längre….

Såg att inläggen är från 2006.

gun92884
0

Ar inte detta fran den originala lowcarblistan? Bodde inte Linda i Spanien? Finns hon med har pa KiF?

gun92884
0

Ar inte detta fran den originala lowcarblistan? Bodde inte Linda i Spanien? Finns hon med har pa KiF?

yvonnel
0

Jag försökte ladda ner, tyckte att det nog fans en del receptidéer som kunde komma till nytta nån gång ibland, men det kostar, man får räkning per ½år eller oftare, det tycker jag inte att det är värt, det finns så stort utbud ändå.

gun92884
0

Haller med om att det finns alldeles for mycket gratis pa natet for att man ska sitta och betala for nagons receptsamling. Kan du inte kika igenom och bara skriva av det som intresserar dig?

Jag ska ta mig en ordentlig titt senare … har inte tid just nu eftersom mitt kylskap har givit upp andan och jag maste flytta allt till coolers … som tur ar har jag flera stora eftersom Jean-Pierre koper atminstone en ny varje sasong eftersom han inte kommer ihag var han har stallt forra arets. Det nya kylskapet kommer imorgon … nar jag letade nytt igar sa var jag hemst frestad att kopa ett som var BARA kyl (har kommer de ju annars med frysbit ocksa) eftersom jag har flera fristaende frysar men da blev det ingen icemaker sa det blev konventionell modell med ena sidan som frys … nu blir det mer att g(l)omma saker i … suck …

yvonnel
0

Kunde du inte köpa en fristående icemaker? Skrattande

hemul
0

Här.

yvonnel
0

#11 hemul

Tack för hjälpen, jag har lite löst tittat igenom recepten på bubblare, det var en hel del där både på engelska och kanske spanska och ev något mer språk. Men en ganska omfattande samling och intressant om man behöver lite inspiration.

Sweli
0

Tack så mycket det var många trevliga recept därSkrattande

gun92884
0

Det kanske skulle ga … en mer sak att hitta plats for Rynkar på näsan men jag tankte ocksa att om jag en dag vill salja kylskapet sa ar det nog inte manga som vill ha BARA kylskap. Dessa kylskap saljs oftast tillsammans med en 'tvilling' som ar bara frys. Det ar val for att locka de som absolut maste ha ett kok som ser ut som restaurantkok Skrattande

yvonnel
0

Jag har en frys i fullhöjd, typ inbyggd, som har hållit nu i ca 20 år och har lika stor kyl, men det är den 3:e under samma tid.

Tyvärr lönar det sig inte att laga ens småfel, bättre vad gäller utgiften att köpa nytt för kostnaden för felsökning och ev. utbyte av någon del och att reparatören ska åka från minst andra sidan stan kostar nästan samma som nytt.

[Pennylane1]
0

vår spis som inte är många år gammal har pajat, eller ugnen rättare sagtm hällen funkar… det är en Gorenje som inte var helt gratis… men vi funderar ändå på att köpa ny, av ovanstående skäl… en med induktionshäll tror vi….

gun92884
0

Nu har jag fatt kyl/frysskapet installerat. Frysen ar ju inte nodvandig eftersom jag har 3 stycken i garaget. En stor horisontal for hundarna, en mindre horisontal for vart kott och en stor upright for allt annat. Men, jag lar mig nog att uppskatta den har frysen i koket ocksa Skrattande

[Pennylane1]
0

frysbox resp. frysskåp.

gun92884
0

… sa nar de ar horisontala heter de frysbox? Och ar de uppratta sa heter de frysskap?

Nar jag hor 'box' och 'skap' ser framfor mig sa'na dar apparater som de kopte in stora isblock till pa 1800kallt … eller man kanske skulle saga 'varmt' har Skrattande