Var pa lakarkontroll igar ...
och trodde inte mina oron … Nar jag talade om att jag at LCHF och har gjort det se'n flera ar tillbaka fick jag hora att det var intressant och att jag skulle fortsatta eftersom detta tycktes fungera utmarkt for mig!
Och inte en enda protest nar jag sa att jag inte at sadesprodukter men gjorde mitt brod av flax och fiberhusk!
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Det var ju skönt. Om du mår bra finns det väl inget att orda.

Resultaten far jag inte annu men det kanske var ovanligt att se na'n som inte vagde for mycket och som inte at lassviss med piller. Detta sagt, missforsta mig ratt, jag forstar att det finns manniskor som har legitima skal bade for att ha overvikt och for att behova ata mediciner … det ar de alla andra som jag menar …
Alla är med andra ord, inte totalt förstockade och avstängda pga fettskräcken då. Det var väl skoj att uppleva!
Lite enkelt uttryckt:
Först kommer framgången, alla vill pröva det nya, sen kommer nedgången, det händer kanske inte så fort som alla hoppas och propagandan jobbar för högtryck, nu kanske omgången är på väg, det kanske inte var så dumt ändå.

… finns manga versioner men din galler nog i vart fall … nu far vi hoppas att han rader andra att folja i mina (dietiska … som i 'mathallning') steg
“First they ignore you, then they laugh at you, then they fight you, then you win.”
Mahatma Gandhi quotes (Indian Philosopher, internationally esteemed for his doctrine of nonviolent protest, 1869-1948)