Kolhydrater iFokus

Kolhydrater

Etikettövrigt
Läst 1216 ggr
[Caroline92]
0

Nu kör jag igen!

Var rätt aktiv här förut och körde hårt på LCHF. Startvikten var väl ca 82 om jag inte minns helt fel, landade på 79,2 ett långt tag, var nere på 77 nån gång vet jag, sen gjorde jag slut med min fästman, blev massa turer hit och dit och det var upp och ner med allt och jag började långsamt äta mer och mer kolhydrater. Men nu känner jag att jag orkar inte mer! Hösten är här och jag är trött hela tiden! Har somnat två gånger när jag sitter barnvakt för att jag verkligen inte orkar hålla ögonen öppna. Min mage är lite sådär också, jävlas lite med mig till och från, och jag vet att när jag körde LCHF förut så hade jag inte dom här problemen, så som sagt, nu kör jag på igen! Min vikt nu är 78-79 och jag vill ner till 75 till att börja med! Är ute och går ca 1-3 timmar om dagen vilket förhoppningsvis ska hjälpa mig också! :) Vet att det kommer bli tufft nu i början, men jag ska hålla ut! :D

Lothar
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Lycka till Skrattande

Maria

[Caroline92]
0

#1 Tack :D

Mervi
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Välkommen tillbaka.

kaisakavat
0

Hej igen!

Vettigt inställning till vikten du har - målet 75 till att börja med.

Bra också med de positiva erfarenheterna du har från förra LCHF-vändan, god hjälp på vägen.

Tror det kommer gå bra för dig. Snart är du pigg som en mört och magen snäller. Glad

[Caroline92]
0

#3 Tack :D

#4 Ja det känns som ett bra delmål tycker jag :)
Det hoppas jag också att det gör! Ska bli så skönt att slippa känna att man ska somna hela tiden! :)

jejjja
0

Grattis och välkommen tillbax Skrattande

[Caroline92]
0

#6 Tackar :D

[Caroline92]
0

#6 Tackar :D