bokmässan i göteborg-lchf
Hej! Bokmässan kommer att vara i göteborg denna helgen. Annika D ska föreläsa på lördagen. Vill inte missa detta men kan inte se vilken tid eller var hon kommer att hålla hus. Någon som vet?
Kommer fler lchf-experter tala tro?? Skaldeman??
Bloggarn Anna J.D Jacobsson kommer att vara där vid pickabooks monter b08:64 lördag-söndag 12-13.30 och 15-16:30.
Jag kommer vara där och sluka allt
! Vi ses där!
Letade igenom hela katalogen; hittar inte Annika. Men jag har tänkt komma till bokmässan och hälsa på Anna, åtminstone. Och kolla böcker. Har inte bestämt vilken dag, ännu.
Visst går det. Om inte annat, så går det galet

Va kul! Samma här, läste att hon skulle föreläsa på lördagen den 26 sep men hon finns inte i listan.

Jag missar Bokmässan i år :(
Annika finns på sidan 25 i katalogen längst ned till vänster i Optimals annons. Jag mailade och frågade när hon är där och fick svar "Lördag eftermiddag". Så det är bara att hålla till i närheten och kolla.

oh nice
tack!
Jag åker till mässan med jobbet i morgon fredag och hoppas att hitta Picabooks monter i alla fall. Jag kommer att vara där hela dagen så jag borde hitta.
Synd!

Tycker jag med. Men jag har inte fått någon inbjudan av mitt bokförlag. Det är nackdelen med att vara på ytterkanten.
/SSS
Jag kommer också att missa bokmässan. 

så tråkigt 

Ska inte till bokmässan. :( LCHF-klarar jag mig utan, inte så alltså, men mitt liv står och faller inte med om jag får säga Hej till dr Dahlqvist. Däremot ska visst både Peter Lemarc och Lars Winnerbäck signera sina böcker, och dem hade de varit trevligt att få se djupt in i ögonen och säga: Dina texter betyder så mycket för mig. Felaktigt prioritering kanske? LCHF betyder faktiskt mer än låttexter.

#12 Hahahahaha, det är inte bara därför jag vill dit :)
Jag kommer just från Bokmässan. Hittade Optimals monter dels för att kolla, och dels fråga om Annika lämnat återbud. Hon har ju problem med sin hals. Nej, hon är tapper svarade man. Hon kommer mellan 13 och 15 imorgon, lördag.
Det var fullt av folk som bläddrade i Annikas och Airams böcker och som ställde sig i kön för att köpa dem. Roligt!

va kul!
Jag var på mässan igår och pratade lite med folket i Optimals monter. Blev så klart besviken att inte Annika skulle vara där fredagen men så är det.
Var också och pratade med folket vid PicaBooks monter, det var kul att träffa Helsingborgarna där. Missade Anna för hon skulle vara där senare igår. Jag var ju där med jobbet och hade busstid att passa.
Jag såg också att det var många som bläddrade i Annikas böcker vid Optimal, där var också foldern och den var det många som tog.
Annars var det som vanligt massa folk, speciellt på eftermiddagen när allmänheten släpptes in, torsdagen och halva fredagen är det bara branschfolk och lite lugnare.
Jag var också och lyssnade barnboksförfattarna Ulf Stark och Pia Lindenbaum när de diskuterade barns fantasi och verklighet i deras böcker. Det var intressant. Och så var jag och lyssnade Jörn Donner pratade om sin bok som handlar om Bergman.
Tiden gick jättefort så jag missade nog en hel del.
Har varit på bokmässan idag, tillsammans med så där en miljon andra. Det kändes så åtminstone; det gick knappt att gå i gångarna. Hälsade på Anna och Bertil i Pickabooks monter, och fick min kokbok signerad. Sedan vandrade jag runt, skymtade Annika, tittade på böcker, men köpte inte särskilt mycket; det var för mycket folk helt enkelt.
Visst går det. Om inte annat, så går det galet

Jag var också där
. Alldeles galet mycket folk. Hade kunnat gå tillbaks i dag.
Köpte Annikas kokbok och fick den signerad av henne.
Sedan delade jag och mamma på en jättstor räkmacka (åt ej brödet så klart) för 175 kr som va supergod. Tur att jag hade två extra ägg och majonnäs i väskan haha! Vi var tvgna att dela bord med ett trevligt par som då såg min kokbok och började ställa frågor om lchf. Tror dem blev nyfikna att pröva.
Har hört att det skulle vara kl 11 i Värmlandsmontern..?
Egentligen är det helt otroligt så mkt folk som alltid kommer till bokmässan och tycker numera att det är alltför jobbigt att gå dit, kan bara framföra min beundran till er som orkade.
Men det är en speciell känsla att vara en del av allt det så jag får nog säga att jag saknar det iaf lite.