Har jag någon brist?
Yrsel,synrubbningar,koncentrationssvårigheter och väldigt väldigt glömsk…har jag någon brist tro?eller är det "bara"stress…äter bra förutom sista två veckorna då jag har ätit kolhydrater som en svenne ungefär, pga flytt…känner mig stressad o mår inte så bra men är det någon brist?nån som känner igen sig?

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Hur länge åt du LCHF innan du gick över på "vanlig mat" då?
Har ätit lchf i 6 år uppehåll under grav pga illamående ätit nu igen i 4,5 månad och slarvat med maten i två veckor nu…och idag strikt igen, tror faktiskt jag har tagit mer stryk än vad jag förstått själv de två sista veckorna med näringsfattig mat…nu har striktat upp mig igen, kolla om jag blir bättre….läskigt egentligen…
det är väl omställningsbesvär fast åt "fel håll" så att säga! Det blir förhoppningsvis bättre när du är ordentligt på banan igen!
Ja det tror jag med pennylane, tänk att det jan va så, igår bröt jag ovanan som jag hade pga flytt, kom ej åt att laga mat och åt thai ute tex, inge ris men kycklingen och grönsakerna är väl drypta med socker…nu e jag på banan igen och jag mår MYCKET bättre redan idag, yrseln är helt borta…det är inte klokt egentligen, socker är gift för mig och jag tror det blir värre för vart år..igår var jag verkligen rädd..
skönt att du lokaliserat "felet" och kanske kan undvika det i fortsättningen! Önskar nästan att jag skulle känna av avsteg men det bekommer mig inte alls! Kanske en smula magknip när "skiten ska ut". Bokstavligen alltså !