Träff 23-24/9 Ö-vik
Hejsan alla Kif-intresserade/medlemmar!
Jag tycker det är dags för lite trevlig samvaro i glada vänners lag= Kiflag ;) Skriv om ni är intresserade så fixar vi ett lämpligt datum i slutet av augusti.
OSA//Inger
Ja! Vore jättekul om vi fick till en träff i Ö-vik 

Åh! Jag som inte ens bor kvar i övik längre… Hoppas ni får det himla trevligt! Hänger gärna på om det infaller i ett datum jag är i hemma.
Frugan och jag är intresserad av en träff om det stämmer med en bra tidpunkt.
Något förslag på en mötesplats?
/Lasse
Ni har ju Lena Olovsson att kontakta!
Ni kanske kan vara på hennes LCHF-kursgård i Själevad?
Numer pensionär i Nynäshamn
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Har just klivit på detta tåget och läser in all information som jag kommer över. En träff skulle jag gärna vara med på då det kan vara en inpitation för alla som är med. Bor i H-sand.
Micke
Jag tycker att det låter som en utmärkt idé att ni träffas på min kursgård LCHF Nolaskogs! Ni kan ju se på hemsidan under Kursinformation vilka datum det är ledigt här. Första helgen i september är upptagen, men det står inte med där.
Välkomna!
Lena
Glömde adressen: www.nolaskogslchf.se
Bor en bra bit norr om Ö-vik men skulle kunna ta mig ned om ngn större träff ordnas!

Hur går det för träffen? Augusti har ju passerat snart…. Vi bor norr om Ö-vik, men för en träff skulle man ju kunna ta sig ner och passa på att umgås med lite andra Övikskompisar
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Hejsan!
Förlåt att jag varit så frånvarande men det har varit väldigt körigt hos oss. Ska prata med Lena sfsm och återkommer här efter det. Vi får nog satsa på en träff i september. Är så körigt nu med all skörd av svamp och bär mm. Hittade flera kg Karl-Johan igår och är så lycklig 
Vi hörs snart!
Inger M.
Hej igen alla glada Kifare 
Jag har nu pratat med Lena Olovsson som har en LCHF-gård i Själevad. Hon ställer gärna upp som värd till en träff i september.
Passande är v 38, den 23-24 september.
Anmäl er här och till Lena på tfn. 076-1094824.
Ni kan även kontakta mig på nr 073-1832846.
Senast onsdagen den 21 september behöver vi anmälan så vi hinner planera och köpa mat. Träffen kostar inget bara mat och annat gott till självkostnadspris.
Boende finns hos henne för en liten slant och förslag på aktiviteter är att laga LCHF-mat, föreläsning av Lena och dvd i ämnet.
Kom gärna med försag på vad vi ska göra!
På lördag kan ni också anmäla er till Lena på en choklad-träff. Den är i IOGT's lokaler på Bergsgatan 8 kl 15.00
Hoppas många vill komma!
Inger
Är det planerat att på lördag att det skall vara både träff för LCHF:are och chokladträffen eller är det LCHF-träff på fredag och och chokladträffen på lördag?
Såhär är det:
Träffen startar fredagkväll för er som vill och då börjar vi väl med att laga middag tillsammans kl. 17.00. Jag handlar nåt i förväg.
Det går bra att sova över för er som har långt.
På lördagen umgås vi och pratar LCHF, handlar och lagar mat osv.
Mellan kl.15-17 på lördagen är jag med och arrangerar en info-träff om hälsochokladen Xocai. Ni som vill hänger på och ni andra som inte vill gå stannar kvar och kanske lagar mat?
Sedan avslutas träffen senast söndag lunch. Ni kommer och far som ni tycker!
Välkomna!
Lena
076-109 48 24
Hej igen!
Det har inte kommit några anmälningar vare sig till mig eller till Inger.
Jag måste åka ner till Stockholm på torsdag-fredag 22-23 och köpa en bil så jag kommer hem sent fredagkväll.
Träffen kan därför inte starta förrän på lördagen.
Hälsningar Lena
HALLÅ alla glada!
Kom igen nu. Vart tog ni intresserade vägen?? Kommer att bli jättekul det här och intressant. jag har själv anmält mig till chokladföreläsningen som säkert är mycket god ;) eller intressant menar jag
Skynda skynda att anmäla er nu!
Inger

Attans dumt att jag flytt trakten tillfälligt. Hade jag bara varit i närheten skulle jag inte tvekat att vara med,