Fysisk LCHF butik önskas!
Är det ingen som funderar på att öppna en fysisk lchf butik i Stockholm? Det finns visst en i Årsta men jag önskar mig en lite längre norrut eller västerut!
Var i Årsta ligger den? Jag tror det är svårt med en ren LCHF-butik. Mycket kan man köpa idag i välsorterade livsmedelsbutiker och i hälsokosten.

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Hälsoknappen, Årsta, Stockholm
Agneta på Hälsoknappen är utbildad och certifierad hälsocoach med inriktning på lågkolhydratskost. På hälsoknappen kan du få vägledning i kost och stresshantering. Föreläsningar och kurser anordnas regelbundet. Kontakta Agneta för information om öppettider.
Adress: Hjälmarsvägen 21, 121 53 Årsta, Telefonnr: 070 744 11 43, agnetha@halsoknappen.se, www.halsoknappen.se Tja, det är väl inget som hindrar att man säljer andra hälsoinriktade produkter? Som en hälsokostbutik som har hela lchf butikens sortiment!
Jag har för mig att det finns något i Hökarängen, det är väl åxå en söderföort har jag för mig, men jag bor ju i Göteborg.

#2 Tack för tipset! Hade ingen aning, ska nog åka dit nån dag! 

Det är ännu längre söderut. 
Eller om det var Hässelby. Himla sorry, men det bara ville fram, fast jag nog därmed gör bort mig. Men här var ju en långdragen tråd för ett tag sedan som handlade om att öppna cafébutik på söder eller ev. kungsholmen, har inte sett något om det på senare tid.

Jo jag har sett tråden om café för ett par dar sedan. Hon letar lokal vad jag förstår.