Hur ser det ut i Din kyl?
Min innehåller: Bregott, smör, eko leverpastej, den godaste beasåsen i hela världen, fläskfärs, Aronia (inte vin med andra ord för er som var snabba att tänka det!
Aronia är en eko probiotisk (kan man säga så?) örtdryck som är grymt bra för magen, laktosfri grädde, ost, philadelphia, laktosfri smetana, tvättade eko ägg. I dörren finns det lite bacon och annat smått mums.

Min innehåller ägg, laktosfri grädde, parmaskinka, leverpastej, morötter och grönsaker, prickikorv, margarin, proviva mango, majonäs och kaviar, äppelpaj samt hemmagjord svartvinbärsgele, inlagd gurka och lingonsylt. Och en flaska Cociliana.
Qui dormit, non peccat

Jag delar den med en fettskrämd mor och en far som är för lat för mycket annat än processad färdigmat, så någon bild tänker jag inte ta, haha. De varor jag har i kylen för närvarande är bacon, ägg, stureost, makrill i tomatsås, tonfisk, majonnäs, smör, blomkål, broccoli och paprika. Sen i frysen finns saker som köttfärs, lammdelar, fläskkotletter och regnbågar (fisk som är väldigt lik öring och lax)
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Ägg, grädde, smör, parmaskinka, majonäs och kaviar, tomatpuré, fransk senap, pepparrot, hemgjord inlagd gurka och bottenskrap i en 2-3 års burk lingonsylt, cheddarost, grekisk getost.
Rödbetor från förra året eget kokeri, (alla kvar), syltade apelsinskal avsedda att gömmas i mörk choklad, dock ej med sötningsmedel = står kvar till dekoration i hyllan. Paprika och tomat, några gula lökar.
I skåpet står Tråkiga burkar med makrill i tomatsås, tonfisk i vatten, andra burkar med kokkosmjölk och krossade tomater.
I frysen finns det några typ lunch/middagsburkar med hemlagat lite fisk och grönsaker, broccoli och bönor, spenat.
Mycket ändå som jag har släpat hem.

Lever inte riktigt som jag lär. Alla bör ha mat för några veckor som krisberedskap. Jag själv har dock levt utan vare sig kyl eller frys eller förrådsutrymmen ett tag och har nästan ingenting:
15 liter dricksvatten
½ kg kaffe
200 g smör
3 dl vispgrädde 40%
1 dl Meze
½ litet vitkålshuvud
300 gram tinat paket Domstein sillfileéer som jag skall laga till frukost
Uppdatering: Nu har jag ätit frukost så nu finns det ingen sill eller Meze kvar heller.
Ägg, bacon, smör, bregott, ett par hårda ostar 32%, Merguez korv från Sorunda Chark, Halloumi, Fetaost, Hemgjord Pesto, Chili-bea, ett par matjesillburkar, Majonäs, Rosévin, Ajvar Relish, Dijonsenap, Stekfläsk, CF, vispgrädde 40%, några förpackningar torkade charkuterier, oliver, tonfiskkonserver, lök, dill, citroner.

I den här gamla kylskåpstråden finns det MASSOR med kylskåp! Dags att aktivera den igen?
Ägg, smör, bregott, gräddost, parmesan, pecorino, vitlöksfärskost, gustavskorv, salami, rökt skinka, löksill, majonnäs, pressad citron, mineralvatten, vitt vin, kaffe, vispgrädde 40 %, crème fraîche, südtiroler späck, vitkål, paprika, lök, vitlök, tomatpuré, dijonsenap, Lohmanders béarnaisesås, olika fonder, kapris, och säkert en del ytterligare tillbehör som jag inte riktigt har koll på.

Egenrökt sidfläsk köttfärs falukorv
ost smör turkyoughurt cf grädde mjölk a-fil chokladbollar (skyller på dottern) makrill ägg squash paprika vitkål och lite egenodlade tomater..
I min är det:
Bacon, räkor, bregott, steksmör, oopies, äggmjölk, grädde, salladsblandning, ekologiska ägg, prästost, hushållsost, parmesanost, leverpastej, tzatziki, svampsås, och fläskkarre.
Det finns även en hel del annat som tillhör min sambo, så räknar inte upp de tillbehören