Kolhydrater iFokus

Kolhydrater

Etikettom-sajten
Läst 1866 ggr
LatMask
0

Är Kif störst fortfarande?

För nåt år sen stod det här att Kolhydrater i fokus var den största ifokus-sajten. Stämmer det fortfarande?

Enligt ststistiken under MEDLEMMAR finns det totalt 145 000 medlemmar på iFokus - imponerande! Fast räknas jag till exempel två gånger, eftersom jag reggat mig på två olika sajter?

Margareta
0

Kolhydrater är störst Nej du räknas bara en gång.

Numer pensionär i Nynäshamn

LatMask
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Det förklarar varför det är så många annonser här nuförtiden…

Isa56
0

Det är väl den första sajten man reggade sig på, på iFokus, som man räknas, väl? Då är det här jag räknas.Flört

*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻

Margareta
0

Nej det fungerar inte så om jag är rätt informerad. Det finns en total där alla räknas en gång. Dvs antalet reggade användarnamn. Sen räknas man på sajterna man är med i. Totalen av a alla sajters medlemmar blir alltså inte samma som personantalet utan mycket större :) Om ni vill veta kan jag fråga om jag förstått det rätt.

Numer pensionär i Nynäshamn

[baronbacon]
0

#2 Annonser? Använder du inte Firefox som tar bort allt sånt får du skylla dig själv ;)

LatMask
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Baron Bacon, jajamen, jag skyller på  mig själv… Jag är närmast reklam-abstinent. Hela sommaren har jag haft nosen i en bok, och där finns det väldigt lite reklam, måste jag säga…

På gymmet kör man omväxlande MixMetropol och Lugna favoriter, och reklamradio är förskräckligt, när det dånar ut över omklädningsrummet.

Vad jag verkligen saknar är riktigt bra, skojig TV-reklam. Kör TV4 bra ICA-reklam  nu, t ex? Eller finns det nåt annat skoj som jag missat totalt?

Colgatetjejen
0

Jag gillar apotekets reklam med mannen som tar hand om all "skit" Skrattande