Kolhydrater iFokus

Kolhydrater

Etikettlchf-för-nybörjare
Läst 1146 ggr
Anna 72
1

Vägning idag!

Idag var det vägning igen efter 4 veckor med LCHF. Jag har totalt på denna tiden gått ner 11 kg.

Helt otroligt, FAN vad duktig jag har varit!

Kram på er alla !

mirjap
0

Glad Jätte bra!! Men visst äter du gott?!  Heja och kram!

Aliki
0

Grattis!!

totten
0

Stort grattis!

jejjja
0

Stort grattis till dej  Skrattande

LatMask
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Eh, lessen om jag dämpar dig lite, men det där låter FÖR MYCKET i mina öron. Och FÖR SNABBT. Jag känner mig lite hemsk, men jag tror på en lugn och sansad viktnedgång, om LCHF funkar, och inte en supersnabb, som kan ge problem med häng mm.

Men jag känner inte till din "vikt-historik" - kanske har jag missat den? - och vi är nog många som är nyfikna!

Emea67
0

Gratulerar Glad

shamani
0

Grattis! Alltid kul när det går bra. Sporrar gör det också. Glad

Anna 72
0

Tack allihop.

Jag började med LCHF den 1 augusti 2011. Då vägde jag 127 kg och i morse vägde jag 116 kg.

Det kanske är fort att gå ner så mycket på bara 4 veckor men jag tycker jag äter bra och jag mår utmärkt. Känner mig piggare och gladare.

Kram

Lena69
0

Grattis! Viilen härlig kickstart du fått! Jag tror absolut inte att det är farligt att gå ner så mkt, så fort. Inte när man har en del kilo att gå ner, det går säkert lite långsammare efter hand, och sen brukar man ju hamna på någon platå också. Det tror jag är kroppens eget sätt att känna efter och hänta andan lite, fortsätt du att äta som du gör nu, så kommer du säkert att tappa bort fler kiloGlad

Zepp
0

Du har säkerligen mycket vatten i kroppen som nu släpps ut.. lita på att det kommer gå trögare senare!

Grattis!

Ljuva dröm att som en svensk se ut, att få lära sig att veta hut.

magma
0

Det är inte alls ovanligt att gå ned så mycket de första veckorna, om det finns mycket att ta av. Säkerligen kommer det trappa ned gradvis, och stabilisera sig mer. Grattis till en fantastiskt start!