Godaste LCHF-brödet?
Till veckan ska jag åka hem till familjen där vi har bland annat en UGN! Då ska jag passa på att baka LCHF-bröd, men frågar är: Vilket LCHF-bröd är godast?
Jag vill gärna ha ett bröd som i smaken/konsistensen liknar mjukt polarbröd eller potatislimpa, om det går. Något som är gott att äta som vanliga mackor. Har ni några tips?
Tanken är att äta dem med smör, ost och skinka och doppa i varm oboy (för visst går att att göra varm choklad på mjölk + kakao 0 sukrin?)
kolla upp pones, det är nog det närmaste…
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Puffar detta brödersättningrecept som tydligen gillas av flera och för att det ånyo efterfrågas recept på bröd. Detta visade sig ju vara väldigt mångsidigt.
Jag tycker det här är ett av de godaste bröd jag ätit hittills.
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
OJDÅ!
Jag glömde att tala om namnet på det brödreceptet, sorry
BILLDALSBRÖDET döpte jag det till för att jag bor där.
Det bästa, i mitt tycke, med det receptet, är att det innehåller kokkosmjölk som ju är nyttigt och innehåller bra fett.

Men är det inte skönt att slippa äta bröd? 
Skämt å sido, så tycker jag det här USA-inspirerade rostbrödet är godast.
Pones handsdown.
(själv tycker jag att mina egna brödbullar är godast men det är väl att förhäva sig
)
Jag hittade en länk hos en kompis… Har testat detta bröd ett par gånger och det är sjuuukt gott!
Det borde kvala in som godkänt bröd?
http://tinafallgren.blogspot.com/2011/05/smaskiga-ostfrallor-lchf.html
jag har dock ugnen på 175 för att de ska va inne i 20 min…
Lycka till!
Jag gillar Lembas och det som kallas "Det godaste LCHF-brödet" det finns en ny variant av det med valnötter som jag inte provat än men ser fram emot.
#8 Du kan gott förhäva dig Pennylane. Dina bullar är supergoda. Tänk dem med ost och doppa i varm choklad. Mums fillibabba.
En får tacke!