Hejdå :)
Hejdå.. Nu tar jag bort mig härifrån, kanse regagr mig någon gång igen här. Jag orkar inte emd att bli kalald Prinsessa..
Kram
//Rakel
NU förstår jag ingenting. Du heter ju Prinsessan Mimmi? Det är ju ditt nicknamn? *förvirrad* Folk menar inget illa med att kalla dig prinsessa, jag trodde att du ville heta det??
*kram*
Jag menar heller inget illa. Trodde att du älskade att bli kallad prinsessa eftersom du tagit dig det namnet. Vi menar inget illa tvärtom. en sån duktig tjej som du förtjänar ett gulligt smeknamn
vad vill du kallas istället då? Men försvinn inte vi älskar dig
Har diskuterat lite med min lilla dotter nu…
Hon kommer att regga sig på nytt, men tänka igenom noga vad hon ska ha för användarnamn. Jag har förklarat för henne att folk så klart använder det namn hon själv väljer, men att det inte bör vara för långt.
Vi får nog se henne här igen snart!
Kram!
Så bra,,,, det låter sunt !!! 
Så vi hoppas att få se XXXXX-Mimmi med ett nytt namn !!!! 
Du kan inte kalla dig folke…. för det är ju jag
….
just det, jag ska leta på ett foto till "liknar leken"… jag har ett på mig själv,,, där jag ser ut exakt som farbror fester i familjen Adams…
Gissa vad mina kompisar kallar mig ?? 
"Google kan ge dig information men aldrig erfarenhet"

Varför inte Mimmi bara?
Hon ska registrera sig på nytt nu i eftermiddag. Vi har diskuterat användarnamn fram och tillbaka.
#4 Folke!
Nu blir jag jättenyfiken, vad kallar de dig? "Farbror Fester"? Berätta innan jag spricker av nyfikenhet!
Kram!
Jag ska hitta fotot först,….. sen förstår du varför… 
Ok, då förstår jag bättre… välkommen tillbaka…
Numer pensionär i Nynäshamn

Underbart Namn….. 
Har du sjunkit ?, eller är det du som är Kate Winslet ? 

Välkommen tillbaka (törs man säga titanic) eller kanske vi ska använda oss av ditt riktiga namn rätt och slätt? Vad tycker du ?
Det enda man ska ångra är sådant man inte har gjort!
Margareta!
Tack för hjälpen!

Titanic blir jättebra!!!
Numer pensionär i Nynäshamn