Sug (craving) efter fett
Jag har ätit LCHF i två veckor, det fungerar ganska bra. Har aldrig haft "sockerberoende" godis säger mig ingenting.. meen mat det är något annat.
Nu har jag upplevt något nytt!! Jag har sug (craving) efter fett!! Är det någon annan som upplevt samma känsla??
En annan fråga. Har någon med pacemaker ätit och fungerat med LCHF? Frågar för vänninans mamma som fått råd av dietist att omedelbart sluta med LCHT.

Sug efter fett är du inte ensam om, jag kan bli akut sugen på vispgrädde utan tillbehör eller rent av en rejäl klick smör, ibland med ost till
Jag tolkar det som att det är något min kropp behöver just då om det nu inte är att jag ätit fel mat eller för lite mat den dagen.
_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!
Jag som alltid varit grönskasfreak(fråga mina barn som är vuxna nu) nu har jag inget sug av grönsker.lämnar på tallriken och vill bara äta lax, smör, revbensbjäll, ost osv. Jättekonstigt..
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Karin hundtokig, Det är en befängd idé att just personer med pacemaker inte ska äta LCHF. Självklart är kosten lika nyttig för dem som för andra.
Ser vad du säger, men hur ska jag råda henne att argumentera med sin dietist och husläkare?
#4 Säg till henne att läsa på kostodoktorn.se,

#4 Googla på orden lchf pacemaker så finns det en del som skriver om egna erfarenheter av detta 
_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!