klistrade trådar
Varför är inte Vanliga frågor och svar klistrad längre? Det borde den vara va?
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Det behövdes lite cirkulation på toppen bland de klistrade trådarna, med ny information. Det är inte omöjligt att den dyker upp där igen efter att har varit "lössläppt" ett tag i forumet. 
lite svårt att hänvisa dit , vilket jag tänkte göra nyss men iddes inte leta så värst…
Men det är väl bara att söka rätt på den, bokmärka och så ge en länk dit om någon undrar?
Här är den!
SAMÅK!
www.skjutsgruppen.se
tack maxiq!
Visst är det så men ibland har man inte tid eller ork att göra det. Lättare att bara tala om att länken är lätthittad. Och för dem som inte frågar? Hur hittar dom,eller ens vet att det finns? Jag tycker denna tråd är den MEST viktiga att ha klistrad. Så otroligt mycket arbete som lagts ned på den och så får den bara drunkna…
När man kommer till KiF:s startsida hittar man "Vanliga frågor och svar" ganska långt upp - det är ju ett tips att leta där, om man inte orkar bokmärka och länka.
Visst går det. Om inte annat, så går det galet
Finns den högt upp? Jag bläddrade flera sidor utan att hitta!
Testad igen från startsidan men bläddrade sex sidor och den kom fortfarande inte upp. och så talar jag inte om mig själv, jag behöver den inte utan alla nya medlemmar. Om jag inte hittar den (utan att söka specifikt efter den) så tror jag ingen "nying" gör det heller.
Du behöver inte bläddra överhuvudtaget för att hitta den.
Den finns ju på startsidan, som tredje artikel uppfrån- först kommer den om Rune som gått ned 89 kg, därefter "LCHF-magasinet nr 2" och sedan den du efterlyser. Det räcker att använda rullisten och rulla nedåt på sidan, så finns den där.
Förhoppningsvis så är nya medlemmar nyfikna på vad LCHF handlar om, och då känns det som en logisk slutsats att de läser vad som finns på startsidan.
ah! Letade inte där i mitten! Letat bland artiklar och trådar bara.
#5 Instämmer!