Kolhydrater iFokus

Kolhydrater

Etikettmedlemmar
Läst 1290 ggr
Karin hundtokig
0

nybörjare...

GladNi som har varit på denna sida länge..Känns som ni bor här!! hur ska man komma in i huset? Det är så enoormt mycket info!!! Jag har ätit LCHF i 10 dar! Hur förhåller man sig???

AnneN
0

Jag har bara ätit lchf sedan i våras och är väl således ganska ny i det hela även om jag läst på länge om det innan.

Mitt tips är att faktiskt läsa igenom alla artiklarna på sajten, fråga om allt stort som smått som man undrar över och prova sig fram till vad man själv mår bäst av.

_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

Karin hundtokig
0

Tack för tips och råd. Sitter framför datorn och förkovrar mig hela tiden. Diskuterade med en hundkompis ikväll och hon kom med en massa frågor som jag inte kunde svara på.. gav henne sidor att läsa på. Jobbar som sjuksköterska och detta är en enorm förändring för mig!! Undrar hur det ser ut om 10 år!!

[RockarFett]
0

TS: En bok ger ju lite mer översikt och sätter dig snabbare in i helheten.Finns ju många olika numera.Jag har lånat på biblioteket.Även LCHF-kokböcker.Bra om man vill slippa chansa.Nu kan jag köpa de jag vet är bra istället.

Jag funderar också på hur framtiden kommer att se ut efter att ha läst "Matrevolutionen" av Andreas Eenfeldt nyligen.Väldigt spännande tid att leva i!