Kolhydrater iFokus

Kolhydrater

Etikettövrigt
Läst 1092 ggr
monalin
0

Bokmärken

Jippi mina bokmäkren har kommit tillbaka. Har era?

Zepp
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Japp.. det förklarar varför ifocus vara aningen svajigt i dag.. då de implemeterat nya funktioner.

Ljuva dröm att som en svensk se ut, att få lära sig att veta hut.

yvonnel
0

?Kyss

Sammet1
0

Gruppen "Mina inlägg" i vänsterkanten är också tillbaka! Den har jag också saknat, då funktionen i högerrutan bara innehåller ett begränsat antal av inläggen.

**Surface of Velvet
**Core of Steel

[Pennylane1]
0

kan ni ta bort bokmärken? Råkade bokmärka en massa trådar för alldeles när möjligheten kom tillbaka låg rutan längst till vänster och jag tryckte fel när jag skulle till första olästa. Nu har de flyttat den längst till höger, bättre! Men jag kan inte ta bort dem som jag råkat bokmärka. Har frågat inne på suport men inte fått svar.

JMW
0

Hur gör man för att ta bort bokmärken? Nu har jag letat och letat men inte hittat svar. Går det att ta bort bokmärken? Jag har en del som jag inte vill ha kvar och vill göra listan lite kortare. Den börjar bli oöverskådlig.

Sindri
0

Du ska kanske fråga på supporten. Skulle också vilja veta.

lelli
0

jag vill oxå veta hur man tar bort bokmärken.. så om någon får reda påt eller vet snälla berätta

JMW
0

Hittade inne på supporten ett svar på samma fråga att en funktion för att ta bort bokmärken är på väg.

Det svaret gavs 3 juni…

[Pennylane1]
0

gå gärna in på support, knapp finns dit längst upp i mitten på sidan. Det är där alla sådana här frågor hanteras och där kan man också leta om svaret redan finns! (just på denna har ni redan fått svar här men om andra frågor om problem med själva tekniken dyker upp) Där finns en massa intressant att läsa!