Kolhydrater iFokus

Kolhydrater

Etikettmedlemmar
Läst 1202 ggr
Shasti
0

Nystart!

Jag har kört LCHF en gång tidigare. Då gick jag ner 17 kg på mindre än 3 månader. 

Nu har jag lagt på mig lite igen och startar om med LCHF. Lite svårt är det med proteinbiten. Jag äter inte fisk & skaldjur å helst inte fläskkött (det smakar helt enkelt inte gott). Det blir mkt köttfärsrätter.

Jag har ännu inte vägt mig å tänker nog inte göra det heller. Det är känslan i kroppen jag tycker är viktigast.

Tar gladeligen emot tips om det mesta!

Ha det gott!

"Den som går sina egna vägar behöver ingen karta"

Brynhilde
0

Välkommen tillbaka.Glad

Fågel, äter du det? Finns en del att välja på, som kyckling, höns, gås, anka, kalkon, fasan osv.

Ser du att jag tappat nåt kilo... låt det ligga...

dejsi
0

Hoppas det går bättre denna gången. Själv äter jag detta för 3:e gången men stupat varje gång på att kolhydrat/sockerboven kidnappat mig, ångesten och deppet blev övermäktigt, tyvärr. Nu har jag gett mig f-n på att skita i abstinensbesvären. Lycka tillSkrattande

Shasti
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

#1 Tack så mkt!
Visst äter jag fågel. Men har faktiskt bara tänkt kyckling hehe.

#2 Jag har haft ångest/deppressioner sen 7 års ålder så jag har inte märkt nån skillnad. Fick bara en massa huvudvärk sist. Men det gick över efter ca 3 veckor.

Tack ska ni ha!!

"Den som går sina egna vägar behöver ingen karta"

dejsi
0

You´re welcome. Har läst att sockersuget kan sitta i 1,5 år. Men det är ju som vilket beroende som helst, lättar iaf efter ett halvt år skulle jag tro, många har vittnat om det.