Kolhydrater iFokus

Kolhydrater

Etikett: övrigt
Läst 1026 ggr
ullamayday
0

Ett inlägg om tacksamhet ;-)

Jag vill bara tacka alla och Margareta för denna sidan. Jag halkade in här på ett bananskal och från början så hade jag tänkt mej Atkinson. Jag har lärt mej så otroligt mycket här inne av er om min kropp, kost och sunt förnuft. I dag tror jag man kan kalla min kost för LCNF. Jag har gått ner 4kg (lite upp och lite ner) tappat en massa cm, 8cm midja ;-)

Jag mår otroligt bra på min kost och dryck (1 protein shake och lymfdräneringsdryck). Har även infört en daglig promenad på ½-1 tim beroende på väder.Vaknar som en liten solstråle på morgonen och lägger mej i normal tid på kvällen, min dygnsrytm (nattmänniska) har varit jättefel i många år.

Alltså detta är ett inlägg fyllt av tacksamhet åt er och den här sidan.

Margareta
0

Det är bara att tacka och ta emot och säga att det känns trevligt att starta sin iFokus-dag med ett så fint inlägg.

Numer pensionär i Nynäshamn

zeretki
0

Jag håller helt med! Margareta och alla här är underbara! Inte alls lika mycket bråk som på andra sajter. :)

Mervi
0

Jag håller också med, tack alla underbara medlemmar här. Alltid lika trevlig anda och hjälpsamhet.

Heja Margareta! du har lyckats med denna sajt.

PaulaW
0

Visst känns det bra att vara här med er alla. Då är man ju inte ensam, och man har alltid någon att fråga om behovet finns. Länge leve sajten och värdinnan!

DaMum
0

JAA! Jag kan bara instämma! Tack Margareta för att du startade denna site, och för att du håller igång den och oss, och för att du orkar med alltihop!

KRAM!

Tilda-T
0

En till som vill stämma in i hyllningskören, tack Margareta för att du har fixat detta åt oss!!!

Det enda man ska ångra är sådant man inte har gjort!

Margareta
0

Hjälp…Generad

Numer pensionär i Nynäshamn

Anterrabae
0

jag med jag med.. Tack tack tack!!

Här lärt mig otroligt mycket.. och mer lär det bli FörvånadCoolSkrattande

//Ida

Sajtvärd för Kost , Hypermobilitet Och Synskadade

Bookjones
0

Stöttepelare och oändligt mycket information från alla dessa kunniga människor. Tack från mig med.KyssPussokramGlad

PaulaW
0

Jag förstår din reaktion, Margareta, men du är nog väl unt alla de kommentarer du får här. Så sug åt dig för regniga dagar. Kram

magma
0

Instämmer i lovsången. Pöss. Kyss

odezza
0

Margareta, din insats för folkhälsan kan inte nog överskattas! Den kunskapskälla detta forum har blivit är ovärderlig! Glad

"still lost in space and time"

Zanna43
0

Jag är också lycklig för att jag hittade hit! Tack Margareta!