Stegvisa förändringar...
Jag kommer att vara Sajtvärd i textilhantverkssidan, därför kan jag inte vara anonym längre. Jag är som bekant "stegvis" här, eller har åtminstone varit. Nu är namnet avslöjat, PaulaW kommer i fortsättning att vara en flitig besökare på denna sida, och givetvis hoppas jag att ni tittar in på textilhantverksgrottan när den tiden kommer, förhoppningsvis inom loppet av några dagar.
OK! Bra att du säger till. Annars kunde man ju undra vem PaulaW plötsligt var. :) Kul med textilhantverk.

Jo jag tror att det kan bli det
Välkommen tillbaka då Stegvis… jag hade nog känt igen Dig på din fina avatar…
Välkommen även till Sajtvärdgänget… vi är många nu….
Numer pensionär i Nynäshamn
Hej Paula W Ja jag kommer dit. jag gillar textilhantverk. Håller på mycket med broderi. Behöver några andra siter när jag inte tittar in på katterna mer. eEter den här helgen kommer jag att tacka för mig där. De omtalade Sotis och sessan flyttar nu i morrgon till min dotter. till min stora ledsnad.
Älska dig själv för den du är
Besök mig gärna påWWW.facebook.se/ankis smycken o textilhantverk
Vad kul med Textilhandverk. Kommer titta in när du har kommit igång. Lycka till!

Tack för uppmärksamheten! ´Jo, det är så här att egentligen är jag yrkesvävare men kan självklart lite om andra textila hantverk också. Jag är så tacksam för alla bidrag och andra infallsvinklar, försöker att hitta en bra bredd på det hela. Parsey, sidan är inte klar ännu men ge dig till tåls, det kommer. Jag hoppas verkligen att vi kan utveckla även syintresset på sajten liksom broderi, frivoliteter, ev. knyppling, stickning och spinning. Och varför inte tovning och nålbindning för att få in många intressen. Tack Margareta för välkomsthälsningen!

Spinning håller jag inte på med, vare sig på träningscykel eller spinnrock.
Däremot en del andra tekniker, syr, stickar, virkar och broderar. För att inte tala om den tid som jag tillbringar på handarbetsidor på nätet. Om jag hade handarbetat i stället hade jag fått väldigt mycket gjort.

Svårt att låta bli nätet när man en gång fastnat, jo du, jag vet…
Jag är helt hysterisk på att läsa pysselbloggar :P När jag hittar en bra börjar jag från början och läser igenom hela arkivet och sen fortsätter jag att hålla koll på bloggen…

Då vet jag vem som kommer att vara hos mig
Det gläder mig!