Kolhydrater iFokus

Kolhydrater

Etikettoff-topic-ot
Läst 2588 ggr
Sase
0

cirkel om LCHF

Jag har blivit tillfrågad om jag vill hålla i en LCHF cirkel och jag har tackat ja. Är det någon annan som gjort något liknande som kan berätta lite om det, vad som gjordes och sade, hur du la upp det hela?

Jag har tills i början på oktober på mig att komma på ett bra upplägg. Varje träff kommer att vara dryga timmen - behövs det mer tid kan det ordnas - lite som jag tänkt vi ska göra är att vi tillsammans ska göra tex LCHF-bröd och annat som inte tar allt för lång tid som vi kan njuta av medans vi samtalar o peppar.

Jag kommer att poängtera mycket nog att  jag inte är någon som helst expert och att allt jag utgår ifrån är mig själv och min egen viktresa. Jag kommer att berätta om hur jag gjort och gör, hur jag tänker och planerar.

Jag tycker det ska bli himla spännande och roligt att försöka "lära" andra att tänka i LCHF´s banor, att få fler att få upp ögonen för detta!

Laurel
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Vad spännande! Håll oss informerade om hur det går! Bra upplägg med berättelse om din egen viktminskning. Personligt och intressant! Lycka till!