Kolhydrater iFokus

Kolhydrater

Etikettövrigt
Läst 2840 ggr
Lolivia
0

Vill ha!!!

http://www.reneevoltaire.se/produkter/?c=15

Skrolla längst ned på sidan och skåda de två nedersta produkterna!

Kanske lite onödiga men fick ändå ett stort ha-behov som nybliven lchf:are. Känns ju som designat för oss! =)

Fettpärlan
0

Varför slår du inte till? Det är ju en investering för livet. Man måste ha lite roliga köksgrejer annar är det inte alls kul att laga mat.

Lolivia
0

Helt sant!! Jag ska nog slå till (fast jag faktiskt inte vet om jag gillar Zuccinipasta än eftersom jag inte provat).

Ska dock ta det lite lugnt med pengarna då det har gått en del till att byta ut kryddor och buljonger till tillsatsfria, och mycket pengar till kastade bak och utbyte av skafferivaror…

Tror dock faktist att det i längden kommer att bli lite billigare för mig med lchf än innan. Äter inte lunch ute flera ggr i vecka nu och dessutom har mina förut så stora portioner blivit sjukt små… Antar att det är näringstätheten som gör att det blir så för jag har iaf aldrig känt mig ohungrigare under dagarna…

Detta kan bli något till min födelsedag i augusti =)

dufva
0

En sk mandolin är ett bra redskap för att göra pastasubstitut av bla zucchini Skrattande

Fettpärlan
0

#2 när du ändå är igång så kan du ju slå till på en mandelkvarn också (om du inte redan har en?). Det var hemskt vad hon tjatar om den där kanske du tänker? Kanske är hon försäljare? Jag är inte försäljare. Men tjatig kan jag hålla med om att jag är. Det är nästan så att jag tjatar hål i huvudet på mig själv. Men jag är beredd att gå så långt att hävda att en mandelkvarn bör ingå i vår fina svenska standard. :)

Jag har gjort zucchinipasta en gång. Det blev inte bra. Men det handlar nog om att jag skar den med potatisskalare. Hade jag haft en sådan mackapär som du luskat rätt på hade det nog bivit bra. Men om verktyget ska ingå i svensk standard får vi komma fram till efter att vi sett vad den går för. För att klara provet så ska den ju helst gå att använda till annat än zucchinipasta.

raphanus
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Bokmärker i väntan på bättre ekonomi.

dufva
0

Måste man inte ha en ny mackapär för att göra zuccinipasta kan man bege sig till närmaste myrorna eller röda-korset butik.

Där hittar man nästan alltid mandoliner i drivor och ibland även cest-järn för nån tia. Glad

Lolivia
0

Dufva!!!!! Tack för tipset!!! Brukar tycka att det är lite läbbigt att köpa husgeråd på second hand men jag får ju lov att skärpa mig! Snacka om bortskämd I-landsmänniska (och detta trots att jag anser mig vara uppväxt i övre underklass eller lägre medelklass). Bara att bege sig till närmsta second hand-butik och botanisera, och så kan jag spara de lyxigare grejerna till då jag har råd! =)

[Pennylane1]
0

Jamie Olivers servettdispenser (den gröna) blev jag väldgit sugen på! Kör med Lambis kartonger och måste ju säga att hans (dispenser) var väldigt mycket sexigare och snyggare!

Zepp
0

Kika på en mandolin med flera utbytbara knivar, både för skivor och för att strimla så har du ett universalverktyg.

Ljuva dröm att som en svensk se ut, att få lära sig att veta hut.

CasaRamon
0

Det går att använda osthyvel också. Och en sån har man ju hemma. Varför köpa nya prylar hela tiden när det inte behövs. Jag har en mandolin och den är väldigt användbar.

magma
0

…öh… Och kan du inte bestämma dig, så kan du ju alltid slå till på en vetegräspress för 2400 kr! Tungan uteFörvånad