Kolhydrater iFokus

Kolhydrater

Etikett: övrigt
Läst 1181 ggr
Lolivia
0

Svar på inlägg?

Hur ser man om någon ny har svarat i en tråd där man har kommenterat?? Just nu har jag fastnat i att kolla mina gamla inlägg och skrolla längst ned, tidsödande och störande eftersom det ju ofta händer att ingen har svarat…

På Facebook får man ju t.ex. en liten "notifications" varje gång och jag tänker mig att det måste finnas något liknande här. Vad har jag missat? Som det är nu orkar jag ju knappt följa de trådar som jag själv har startat…

Michaela-N
0

Ser du inte inläggslistan till höger? Under "Uppdaterade inlägg" så ser du om det är någon som svarat.

Om det bara står gräv i arkivet, mina inlägg osv så betyder det att du inte har något där.

Lolivia
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Men ja!! Tack!! Såg den verkligen inte! Det är som att den här sidan är helt felbyggd för mig (eller jag för sidan) =) Har även ett inlägg där jag frågar om hur man ordnar en profilbild, hehe! Jag antar att jag gör ett storartat intryck på folk här! =)

Tack för att du svarade!

Michaela-N
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Ja. Så här ser det ut när man inte har något nytt inlägg som någon besvarat.

Lolivia
0

Tack!!!! =) =) =)

Michaela-N
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Och om det finns ett nytt inlägg i en tråd

yvonnel
0

Men om man skriver mycket så räcker det inte till med bara 3 rubriker. Bättre förut när alla inlägg fanns med och dom som något hänt med var markerade med tjock färg.

Sebastian
0

Alla inlägg är med:) Det listas i rullvy så att det som blivit besvarat senast hamnar högst upp.

Lolivia
0

Tack för att ni är så hjälpsamma!!

yvonnel
0

Jag tog bort dom 3 som var uppställda på min s.k. rullvy och sedan var det slut. Det gick inte att rulla fram något mer eller att se något mer än dom 3 som något system jag inte råder över väljer ut. Så den uppgiften stämmer inte.

Michaela-N
0

#9 Om det tog slut efter det så var det inga fler nybesvarade inlägg.

[WX5]
0

#9 Man kan inte rulla i den rutan utan du kan bara välja mellan dom tre (eller hur många det nu är, kommer inte ihåg). Du klickar på dom så kommer du till inlägget och en ny (om det finns flera) kommer då upp längst ner i rutan.

misty09
0

Jag har varit med om samma sak som dig yvonnel. Ser inga nya inlägg i trådar jag vet att jag deltar i till höger men tittar jag till vänster ser jag att ett nytt inlägg gjorts nyligen för tråden ligger relativt högt upp i listan. När jag då går in i den har det gjorts nya inläggObestämd Detta har hänt flera gånger och ibland funkar det som det ska……jätte knepigt!

Andina
0

Du kan också gå in i "Mina inlägg" i vänstermenyn. Där listas alla trådar upp som du har gjort inlägg i. 
De trådar som är fetmarkerade/har fet stil är trådar som du ännu inte har öppnat efter att nya inlägg kommit in.

Vill du ha epost-notifikation - då kan du prenumerera. Titta någonstans i dina inställningar om du hittar "Prenumeration". Jag är osäker - men kanske finns den funktionen enbart för dem som har Fokus Insider.
(Jag prenumerar inte själv, så jag vet inte exakt hur man gör.)

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge."  /Pearl Buck ♥· Medarbetare på Healing

Sebastian
0

#9. Märkligt. För mig stämmer det. Kanske du bara hade tre inlägg som det var nytt i?

Lolivia
0

Jag har också fått nya svar i inlägg fast det inte syns… Ingen rullist heller…

crinalina
0

Det har hänt mig också att det kommit nya inlägg i trådar som jag gjort inlägg i och inte fått upp. Jag har bara sett det till vänster i stora listan. Det händer även i trådar som jag själv startat. Däremot så när det funkar så får jag upp det till höger och då kan det vara mer än tre, men om det är någon rullist har jag inte tänkt på då jag ändå betar av dem uppifrån och ner.

Min blogg om livskvalitet och hur man skaffar det; http://qualityinsideandout.com/

Sajtvärd på Law of Attraction

Beate
0

Men är det inte så att om man har ett fetmarkerat inlägg till höger och klickar bort det med krysset så ser man inte det framöver? Om man däremot klickar på inlägget så man hamnar i tråden så kommer det att komma upp till höger igen nästa gång nån gjort ett inlägg i det ämnet?

Andina
0

#17 - Jo, det är helt rätt. Om du klickar på krysset i tråden (i "svarta rutan") till höger - då "säger" du att du inte längre vill få upp den tråden i "Uppdaterade inlägg - Diskussioner där jag deltar" (d v s i den "svarta rutan" i högerkolumnen).

Den ska inte komma upp igen i högerkolumenn om du bara klickar på tråden och går in och läser - men om du gör ett nytt inlägg i tråden, så kommer den upp i högerkolumnen igen.
Om jag nu inte har missat något… ;)

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge."  /Pearl Buck ♥· Medarbetare på Healing