Kolhydrater iFokus

Kolhydrater

Etikettövrigt
Läst 833 ggr
Lolivia
0

Profilbild!! Hjärnsläpp!!

Hjälm mig!! Har säkert bara fått ett major hjärnsläpp men jag lyckas inte med att fixa en profilbild! Det sjuka är att att jag är VÄLDIGT datorvan, haha! Har lyckats med att lägga bilder i album dock!

Ett stort tack till den som med ett snabbt svar kan upplösa mitt hjärnsläpp! // Lolivia

[WX5]
0

Inställningar > Avatar och sen väljer du något av dom som dyker upp.

Lolivia
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Hahahaha! Snygg rubrik!! "HJÄLM mig", hehe =) Ja, ni fattar! Jag behöver en hjälm och det är akut =)

Lolivia
0

Tack Emilia!! Hade missat hela menyn, haha! =)

[WX5]
0

Så lite så. :D

Lolivia
0

Hej igen! Jag har en till fråga!

Är det möjligt att ändra sitt användarnamn på efterhand och hur gör man det isf. Önskar nu att jag hade tagit ett mer anonymt användarnamn eftersom jag upptäckte att det är lätt hänt att man skriver väldigt personligt här. Kände genast detta efter mitt eget inlägg om lchf och sexlust, haha! =)

[WX5]
0

Nej det går inte att byta i efterhand. Du måste i såna fall avsluta detta och skapa ett nytt.

Lolivia
0

Nämen vad synd!! Då får det vara… Tror egentligen inte att så många är intresserade av att söka upp en och tycka nåt i stil med "jaså, så du har hälsprickor" eller nåt =). Tycker att det vore bra om man kunde byta användarnamn…

Tack för svat igen! Sjukt snabb =)

[WX5]
0

Ingen orsak. Skrattande