Kolhydrater iFokus

Kolhydrater

Etikettmedlemmar
Läst 1180 ggr
Sebastian
0

LCHF Försök 2.

Hej på er, båda gamla och nya vänner.

För några år sedan körde jag LCHF i ett halvår med fantastiska resultat, allt det som blev utlovat föll också in.
Midjan krömp (och kom fram) stabilare humör och hela kittet så att säga.

Tyvärr ledde det ena till det andra och en påskafton när vi köpt för mkt lösgodis till de små som kom med kort föll jag tillbaka i träsket.
Men nu är det dags igen.
Har kört i några veckor nu och sakta men säkert börjar jag må lika bra.

Anledningen till att jag väljer LCHF är nog samma som många andras. Jag har provat det mesta redan och LCHF är det så fungerat bäst och gör att jag mår som bäst.

Väl mött igen.
/Sebastian.

Carinha40
0

Låter kanon. Har själv samma erfarenheter.

Lycka till nu och fortsätt på den hälsosamma vägen, med allt positivt det innebär :-)

Sebastian
0

Tack ska du ha:) Försöker så gott det går.
Vägde mig idag och midsommarens ordentliga snedkliv är fortfarande kvar. Tappade 11 kilo de första veckorna men har gått upp 4 igen. Kommer troligtvis att försvinna snarast.

magma
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Har för mig att jag sett ditt namn här förut, fanns du med på Kif sist du åt LCHF? Isådanafall- välkommen tillbaka! Om inte- välkommen hit! Flört Hoppas du ska få bra resultat denna gång också, och lycka till.

Sebastian
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

#3 Jodå jag var här då också:) Tack ska du ha.

Vägde mig i morse. Jäkla spännande resultat när all den där extra vätskan från midsommar lämnar kroppen. -1,5kg denna vecka so far.

Carinha40
0

Hehe, jag hade sama erfarenheter. Åt och glufsade på midsommarafton, skulle dessutom på kalas samma vecka med lite prinsesstårta och så….veckan efter skulle jag iväg på Linedancehelg på High Chaparall….när jag skulle prova kläder innan jag åkte var allt för litet.

Jag menar verkligen det. Byxorna gick till knäna, men där tog det stopp.

6 kilo upp bara på 2 slarvdagar :-(

Jag fick panik och tjöt som en stucken gris.

Till slut hittade jag ett par stretchbyxor som jag kunde åla mig in i om jag låg ner…de satt så tajt som om jag blivit hälld in i dem.

Resten blev shorts med resår.

Jag hatar resår.

värmen gjorde väl också sitt till, när det gäller att lagra vatten i kroppen, men vad hjälper det när man står där och skall packa och inget passar.

Man känner sig ful och äcklig, för hur roligt är det att gå i samma paltor med resår när alla andra tjejerna där klär upp sig inför kvällsdanerna och sminkar sig?

Nåja, det funkade, vi dansade mellan torsdag och söndag, så  det blev ännu mer vätska i alla ömmande muskler.

Nu har jag varit hemma ett dygn snart och pinkat mest hela dagen.

3 av kilona har försvunnit sedan igår. Nu skall jag vila och hoppas på lagom varmt väder och försöka med lite fakir, för på fredag bär det av till Mullsjöfestivalen med ytterligare en helg av Linedance, och då vill jag gärna ha mina kläder på mig igen….no more reår please :-)