Kolhydrater iFokus

Kolhydrater

Etikett: övrigt
Läst 1731 ggr
korseett
0

Sång från LCHFcampen

igår kväll var jag med och grillade på LCHFcampen i Säffle och vi var ett gäng som satte ny text till Ulf Lundells Öppna Landskap. Jag lovade att sätta in texten här med nödrim och extra allt så håll till godoSkrattande

Jag trivs bäst med LCHF nära fettet vill jag bo Alla månader om året Så att magen kan få ro  Jag trivs bäst vid öppna kylskåp där äggen står på rad När biffarna står i stekskyn och doftar underbart Där rimmar jag mitt sidfläsk själv och kryddar med en ädel ost och äter det med välbehag det är en himmelsk kost  Jag trivs bäst med LCHF Nära fettet vill jag bo

Damerna som var med får gärna vinka lite i tråden Flört

Margareta
0

Jag hörde er på avstånd… Jättekul!

Numer pensionär i Nynäshamn

Margareta
0

Kanske hittar jag en bild på er :-)

Numer pensionär i Nynäshamn

korseett
0

Skrattande

greensis
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Men var ni inte på G med en andra vers också? (Jag sprang fram och tillbaka med disk, så jag är inte riktigt säker)Flört

Fabricati diem, pvnc!

Effie
0

Vink, vink!

Jo, vi funderade lite på övriga verser, men kom ingen riktig vart med dem, så vi spar dem till nästa år! Glad

Roligt hade vi i vilket fall.

Visst går det. Om inte annat, så går det galet

Cajsavarg
0

Ha ha det var en bra text! Bra till allsångshäftet för nästa LCHF camping!

//Fat makes Me fit//

Monnis
0

Jag hörde er också från bordet bredvid Skrattande roligt att ni tog er tid att sätta ihop en egen LCHF-låt, hoppas jag får höra den live igen nångång!

Effie
0

När vi satt och diktade och skrattade, kom vi att tänka på ett par gamla trådar som vi inte sett på länge. Här är inledningen. Oskyldig

Visst går det. Om inte annat, så går det galet