Kolhydrater iFokus

Kolhydrater

Etikettmat-livsmedel
Läst 2148 ggr
dogwalker
0

Low carb bröd

Är så glad att jag hittade bröden Low carb o Nystart i Rydsgård.

Är så goda att äta då o då när man är brödsugen:)

OneManArmy
0

Jo de är goda…

FatboySlim
0

Dom fungerar, annars fungerar även bröd gjort på linfrön bla. Blir grymt bra :)

//F

Miyu
0

Så du går inte upp i vikt på de? Innehåller ju lite vetemjöl så hört att vissa stannar i viktnedgången av dem.

Men håller med, de är supergoda :) och tyvärr lätt att käka för många av

FatboySlim
0

Jag skulle vilja säga såhär, testa utan. Kolla sedan om det verkligen är något som din kropp behöver. Troligen kommer du som de flesta att komma fram till nej. Om gammal vana sedan spökar så är det en helt annan sak.

själv saknar jag iaf inte bröd för fem öre, och var en riktig mackoman tidigare. Testa att köra strikt, och sedan lägger du till bröd och kollar vad det ger för resultat. Kom ihåg att det kan ta någon dag innan det märks, alternativt att du stannar upp i vikt. Kom ihåg att stå stilla egentligen är att gå upp i vikt, om du tänker att du normalt sett gått ner i vikt. (Skall ej förväxlas med platå som de flesta hamnar på någon gång i sin LCHF-karriär).

Nu blir det att njuta av Stockholmsvärmen på balkongen :)

//F

OneManArmy
0

@3..

Jooo äter du för många går du upp i vikt,.. Men det är inte speciellt mycket kollisar i dem

Aliki
0

Det är ju något speciellt med bröd, gillar alla sorter…hårt, rostat, grovt, surdeg och toastat….Tungan ute Mackoman jag med..

…..men om jag sanningen ska fram så är det ju pålägget, smöret och den smälta osten…skinkan, senapen, majon, löken och tomatskivan på salladsbladet som ger smaken…och det kan vi ju äta ändåCool

Försöka tänka bort brödet, eller bestämma sig för en bit och njuta av den…( någon gång då o då!!!! )

Lojs
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Jag försöker gå upp några kilon utan att gå allt för långt ifrån LCHF och äter bröd med lågt gi (Hälsa heter det http://www.ostrasbrod.com/matbrod_detalj.php?prod=172), får inte i mig mer än en macka när jag har mängder med gott pålägg på och än så länge verkar jag klara av det utan något större sötsug. *peppar peppar* (Jag äter max två skivor på en dag.)
Jag hade hellre ätit bröden som nämns här i tråden, men de finns tyvärr inte i min mataffär.

"If someone ever says "-You don't need more aquariums." Stop talking to them, you don't need that kind of negativity in your life." ;)
Medis på akvariefisk.

OneManArmy
0

Gör pones säger jag. Lätt Bästa brödet. Inga kollisar i dem i stort sett. Billiga att göra Också. Dock så är carbzone brödet perfekt För tex hamburgare och korv grillningarna nu på sommarn

Miyu
0
Lojs
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

#9 Jag beställer inte bröd på nätet när jag kan köpa ett som funkar för mig när jag ändå är i affären. ;)

"If someone ever says "-You don't need more aquariums." Stop talking to them, you don't need that kind of negativity in your life." ;)
Medis på akvariefisk.

Poppikock
0

Köpte Bakerix på LCHF-butiken, det blandas med vispat ägg och blir små smaskiga frallor med bara 2 g kolisar per fralla. Gottgott!!Glad Inte äggigt alls som oopsies (urrk!), utan är som vanligt bröd i konsistensen. Me like!!