Kolhydrater iFokus

Kolhydrater

Etikettmat-livsmedel
Läst 4115 ggr
mazen
0

Pizza

Har inte ätit köpt pizza på 2 1/2 år men brukar stanna till vid våran pizzeria ibland för en hamburgare med sallad, Det luktar ju så d----a gott så jag berättade att saknade pizza men att jag inte äter bröd varvid svaret blev inga problem du kan få en utan bröd. Han gjorde pizzan i en gratängform och var kanon

Pizzerian heter Laxen och ligger i Älvkarleby om någon har vägarna förbi

bossebusan
0

Häftigt!! Och en jättebra idéSkrattande

yvonnel
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Vilken sort?

Kanske man kan beställa på aluminiumform, den runda och lite platta. Ska testa med vår närmaste pizzabagare.

Jag tror att man nog får ha med sig formen själv, alla bagare har ju inte fantasi så det räcker den första gången.

AnneN
0

Åh vilken toppenidé att göra utan botten i en gratängform! Det ska jag tipsa mina kompisar om (de är delägare i Pizzeria Express här i Luleå) Skrattande

_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

mazen
0

De har ett 50 tal olika pizzor och det är valfritt

Shawy
0

Större efterfrågan - större utbud.

Jag tror det kommer bli mer och mer vanligt med LCHF alternativ. Att välja att äta LCHF har ju ökat lavinartat bara 2 sista åren. Det sprider sig som en löpeld och fattas bara om inte "snabbmatskedjor" hänger på….dem vill ju sälja.

Det är ju skönt att kunna beställa något "annorlunda" utan att behöva bli uttittad.

Själv har jag skrapat bort fyllningen från brödet, men det är ju kanon om man kan slippa det.