Detta går ju riktigt bra!
Jag läser era inlägg och testar era recept. Äter mindre nu men är inte hungrig. Kroppen har förändrats på en vecka.. har ingen våg men Jeansen sitter lösare i midjan. Magen är inte så svullen på kvällarna.
Sambon som har lite svårare att vara utan kolisar men som ändå skurit ner massor mot vad han åt tidigare. hos honom har jag märkt ett gladare humör och ett större intresse för matlagningen.
Sonen i huset (12 år) Intresserar sig och frågar mycket. Han valde själv bort läsk till helgen. FÖ så älskar han den mat vi lagar nu. Det enda han saknade var rostat bröd. så vi köpte hem det och la det i frysen, så kan han ta sig en skiva om det kniper.
Som sagt bara positivt än så länge.

Hej, välkommen och grattis till fina resultat :D
Låter ju toppen. 
Min erfarenhet av barn och LCHF är att det inte gör så mycket om de fortsätter äta kolhydrater i måttliga mängder. De har ofta kvar en naturlig aptitreglering, så om man ökar fettet, drar de automatiskt ner på kolhydraterna.
Med mer fett i maten minskar deras behov av mellanmål och annat småätande, har jag upptäckt.
Min son har tyvärr inte en naturlig reglering. Han är 11. Försöker hjälpa honom men han är liksom inte villig att avstå vilket är synd.

Vad roligt att allt går så bra. 
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Äntligen kunde man hitta sina gamla trådar… och hur roligt var det inte att läsa denna!!?? det är ett halvår sen. vad som har hänt är att allt har gått mycket bra. på 6 månader har jag minskat 10 kilo.. (uppskattar det utifrån storlekarna på kläderna och måttbandet.) men sista månaden har jag varit väldigt nedstämd och ledsen. Mest PGA jobbet.
Jag har slarvat! det började med ett flatbröd.. och det har blivit knäckemacka och lite annat jox också. Fy skäms på mig men nu har jag slarvat färdigt. De otroligt fina resultat jag uppnått får inte kastas bort.