Kolhydrater iFokus

Kolhydrater

Etikettövrigt
Läst 3502 ggr
Cajsavarg
0

Nya smaker

Fick idag reklam från Teknikmagasinet och där finns, hör och häpna: cerat med baconsmak samt majonnäs med baconsmak!

Någon som tordats prova?

//Fat makes Me fit//

MissInAction
0

Tyst

Hahah det låter verkligen inte som något gott! Men kanske en variant om man triggas till sockersug av de mer vanliga varianterna? Skrattande

http://www.baconfreak.com/

Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

Beate
0

Har gjort "baconaise" hemma, dvs majonäs där en del av fettet är stekflott från bacon. Gjorde en BLT-macka (Bacon Lettuce Tomato) med baoconaise på kokosmjölbröd. Jättegott!

Beate
0

Cerat med baconsmak hoppar jag dock över… Rynkar på näsan

misty09
0
yvonnel
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Den länken såg inte så pålitlig ut, jag skulle nog inte handla där. Men andra konstiga/lustiga saker - har någon sett en motordriven dammtrasa, skulle jag vilja ha tag på till min bror som ett rart litet skämt. Tror ni det finns?

gun92884
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

I dagens New York Times finns det en artikel om en japansk scientist som har framstallt biffkott fran proteinoverskott i mansklig faeces.

Det lar ha funnits en liknande artikel redan pa slutet av 90talet och dagens journalist soker med ljus och lykta efter denna forskare for att se om vi (unwittingly) ater skitbiff … Rynkar på näsan

starhawk
0

#6: Läste för bra länge sedan en artikel om en undersökning på Karolinska sjukhuset där man hade hittat, visserligen väldigt små, men helt osmälta delar av kött i avföringen, så har man tillräckligt mycket bajs och nån bra metod att skilja ut köttet så skulle det nog vara möjligt, men jag tror knappast att någon sån metod skulle vara igång, alltför lockande byte för vilken sensationslysten reporter som helst

Värd för Knivtillverkning  & Slöjd iFokus