Kolhydrater iFokus

Kolhydrater

Etikett: hälsa
Läst 1335 ggr
gun92884
0

... kan inte upprepa detta tillrackligt ofta ...

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

eftersom sa manga lakare/dietister inte har lart om …

http://www.dietheartpublishing.com/25-reasons-the-2010-dietary-guidelines-are-wrong

LatMask
0

Gillar särskilt det här:  Since cholesterol is found in every cell in our bodies and is a precursor to all adrenal and sex hormones, why wouldn’t the 2010 Dietary Guidelines discuss the essential nature of cholesterol instead?

Kolesterol är essentiellt för vår kropp - jojo!

Fiana
0

Nu har det här inte specifikt med den här tråden att göra, men varför envisas du med att börja titelraden på trådar med …? Det enda det gör är att äta upp extra av det begränsade utrymme som visas i trådlistan så man ser ännu mindre av hela titlen än nödvändigt :(

LatMask
0

Tycker också att det är synd att dina rubriker ofta är lite luddiga, risken finns att man missar intressanta inlägg.

Denna länk var ju verkligen intressant, och framför allt väldigt bra uppspaltad, men det är lätt hänt att man missar den.

Rubriker bör sättas efter värsta kvällstidningsrecept! Här skulle du till exempel kunnat skriva Kolesterol är bra! som rubrik. Det piggar upp och drar läsare, precis som till kvällstidningarna!

MissInAction
0

Mycket bra uppstrukturerat.

Tycker personligen att från punkt 15 och neråt blir det bara mer och mer spännande Glad

Men att få de som strävar emot detta att bry sig om att läsa igenom hela.. tror ni det går?

Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

gun92884
0

… jag envisas med att skriva pa sa satt for detta ar mitt satt att skriva … Skrattande

Fiana
0

Ja, gör det då, tänkte bara skulle påpeka det blir ganska irriterande att i onödan se ännu mindre av titeln än nödvändigt i listningen - gör att i alla fall jag mer sällan läser dina trådar tyvärr. Vem vet kanske bara är jag.

gun92884
0

… det avgor du ju helt sjalv hur nyfiken du ar pa vad som kommer efterat Cool och jag forsoker att bara skicka sa'nt som kan vara av varde … och visar det sig inte vara detta sa ar det ju valdigt enkelt att ga vidare till na't annat … det finns en hel del hos KiF som irriterar mig men jag klickar och gar vidare …

Fiana
0

KiF är ett aktivt forum - många trådar, knappast inte tid att läsa alla så man får gå på rubrikerna vilka oftast inte får helt plats i listningen då det är begränsat utrymme - … i början tillför ju inget till att säga vad det handlar om och gör bara att ännu mer försvinner om vad det faktiskt handlar om och därmed mer troligt man väljer bort.

Tänkte det var ett onödig anledning att få dina trådar bortvalda pga vad som jag kunde gissa är en ovana du inte tänkt på och då vettigare att påpeka att det kan ha den effekten än att bara skita i att läsa och bli irriterad. Får väl anta att trådar görs för att man vill att folk ska läsa dem?