Råd önskas
Är bara ilsk idag
Jag blir så arg på min älskade sambo. Svärmor ringde idag och frågade om sambon ville följa med ut i hans morfars stuga för att tömma den. Morfar gick bort i höstas.
Sen vänder han sig mot mig och säger det är ju konstigt att hon inte fråga om du ville med för mina systrar ska ju också ut där.
Jag tycker inte det är konstig då hon vet hur jag mår förtillfället.
Men sen kom det jag vet inte om jag kan leva i ett förhållande där mina föräldrar och min sambo int går överens. Va vem har sagt att vi int går överens .Vet han något som jag inte vet??
Eller är det så att han inte klarar av att leva med mig när jag fått min diagnos och fått reda på att jag aldrig kommer att bli frisk bara bättre???
Jag fattar noll för det första svärmor frågade var hur går det nu i Lund och hur trivs sonen på fritids? hon var hur gullig som helst.
tja jag får väl ta tjuren vid hornen och fråga både svärmor och sambon vad det är som händer
Men jag vill ju inte trampa någon på tårna
Behöver verkligen råd här
*stor kram*
Vilken knepig situation för dig!
Alla förändringar kan ju vara skrämmande, åtminstone till en början. Kanske det är det som har "drabbat" din sambo, och att det med tiden lägger sig.
Men jag skulle nog göra så att jag frågade öppet, och bad om en förklaring. Bättre att lägga korten på bordet tror jag, även om man kanske riskerar att bli sårad.
Hur som helst så önskar jag dig alla lycka och skickar många kramar!

Ja lycka till och forsok fraga som DaMum sager. Som jag ser det ar det absolut inte bra for dig och din halsa att ha ytterligare stressfaktorer. Att kunna slappna av och lata kroppen ma bra gar ju inte ihop med hur du kanner dig just nu. Men fortsatt att skriva har for det ar ju som en terapi, som kan oppna dorrar, som du i ilskan, stangt in!