Lchf på festival
Går det eller bör jag bara ge upp och äta kolhydrater för hela slanten i en vecka? Tips? Erfarenheter? Råd? Tack på föhand (:
Jag var iväg på festival i förra veckan, och innan jag åkte så ställde jag in mig på att jag skulle få i mig mer kolhydrater än vanligt. Men att jag skulle göra så bra val som möjligt ändå utifrån vad som fanns att äta. Käkade t ex kebab (skippade pitabrödet), grillspett (skippade pommesen) o s v.
Till frukost hade jag med mig kokta ägg, färdigskivad ost och Bregott så att jag skulle stå mig ett tag (kräver ju naturligtvis tillgång till kylskåp).
Jag tror iaf på att göra så bra val som möjligt utifrån situationen man befinner sig i (det är ju under en begränsad period), och samtidigt ställa in sig på att man kanske inte kan vara så strikt som man är till vardags. Hade inga problem med att återgå till det normala när jag kom hem. 
Där jag var fanns det faktiskt lchf-mat… 
I'm your destination, I'm the reason why
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Tack för svar! Det har du helt rätt i, att man nog kan göra bättre och sämre val istället för att bara gå "all in" på kolhydrater. Kylskåp kommer vi inte att ha, eventuellt stormkök och då kan man ju koka ägg och så. Men man får kanske se vad utbudet är innan man bestämmer sig helt.
Kul att SR-festivalen hade alternativ! :D Hoppas att min festival också har det, haha!