Kolhydrater iFokus

Kolhydrater

Etikett: medlemmar
Läst 4499 ggr
FatboySlim
0

Före- och efterbilder * 5 månader på LCHF -23 kg.

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej!

Ska försöka att lägga upp före-och efterbilder varje månad. Nu har iaf turen kommit till månad 5 på min lilla LCHF-resa. De senaste två månaderna har jag inte ätit lika strikt som jag gjorde de 3 första - men jag ska tillbaka dit.

Sommaren anser jag är perfekt för detta, då det blir mycket grillningar - och att kombinera detta med en fet dressing eller massa bea passar mig helt perfekt.

Målet är iaf att (helst) nå -30kg innan Augusti är slut. Kommer det att gå? Vi får väl se - men det ser lovande ut :)

Bifogar en bild, och förhoppningsvis ger det en extra putt eller motivation för dig som funderar över LCHF, eller håller på med det.

Vill någon läsa mer, eller kolla fler bilder, så kan ni besöka min blogg på http://sverigesfetaste.wordpress.org

Fortsatt trevlig kväll!

Mvh

Freddie

Elfdance
0

Gillar din blogg och bilderna talar sitt tydliga språk. Du gör någonting rätt. ;)

yvonnel
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Grattisar i mängder till ditt fina resultat, du måste vara stolt över dig själv som lyckats så bra. And for the record : I envy you!

magma
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Strongt gjort, både vad gäller livsstilsförändringen, resultatet och modet att visa bilder! Lycka till med din målsättning med -30 kg innan september, och kom ihåg- går det inte tills dess så kommer det så småningom. Glad