Så sötsugen nu ikväll vad göra?
Hjälp mig snälla att hitta något att smaska på som är okej. Ha rinte så värst mycket hemma eftersom jag inte riktigt hunnit att handla.
Då tycker jag att du går till affären och inhandlar t.ex en god ost eller någon riktigt god mat som du gillar (LCHF så klart). Att sitta och lida är inte en bra idé, då är risken stor att man faller för frestelsen. Bättre att vara mätt på riktig mat. 
Hihi tog några skivor när jag ändå fotade paketet.
Kan även berätta att jag är sjukt beroende av socker. Om ingen märkt det. 
Har du ägg? Isf kan du lätt slänga ihop en kyckling- och ostpaj! Blanda ägg (två-tre st) och grädde. Krydda med t.ex salt, dragon, persilja. Lägg kycklingbitarna i en ungssäker form. Häll över ägg och gräddblandningen. Toppa med osten. In i ugnen på 200 grader i sådär en 20-30 minuter eller tills den fått en fin färg och har en stabil konsistens i mitten. 
Ja jag har ägg. 
När jag blir godiset en numer, jag älskar chips och ostbågar över allt annat så det är det jag blir sugen på. Då köper jag grok croccante con grana padano, små ostchips gjord på bara ost. Och det stillar iaf mitt godissug :) har bara sett dom på Ica men finns kanske på andra affärer med.?.
Du kan enkelt göra egna ostchips, bryt dina skivor i lagom stora bitar. Lägg på ett bakplåtspapper på en plåt och in i ugnen på 200-250 grader tills de är gyllenbruna. Ta ut och låt svalna. Ät! Kan vara knepigt att hitta rätt knaprighet första gångerna, men man lär sig. Kan med fördel dippas i en god dipsås gjord på vispad grädde och en god favoritkrydda. Mumsa på och njut av den härliga maten vi får äta!
Min blogg om livskvalitet och hur man skaffar det; http://qualityinsideandout.com/
Sajtvärd på Law of Attraction
När jag blir så sugen att jag MÅSTE ha något. Steker jag ibland på 1 dl kokos, har på lite vaniljpulver. Mumz!!!
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
#8 steker du det i smör då?
#9 Japp! Har ingen våg men uppskattningsvis steker jag 1dl kokosflingor i 20-25g smör, har på, hmm ½krm vaniljpulver.
Jag gillar smaksensationen när salt möter sött. Gillar man inte den kan man väl steka i osaltat smör, kokosfett eller olja.
1dl kokosflingor väger 35g = 1,2g kolhydrater.
SMÖR!!!
Det låter klart intressant, det måste jag testa någon dag när suget faller på… 
ERKÄNNER!
Jag äter det varje dag nu och inte ibland som förut. Har gjort den senaste veckan ungefär. Insåg att jag va för låg på kalorierna. Mår bättre nu när jag äter ca 1000 kalorier än runt 700, inte undra på. Och vikten går ner bättre nu så jag kör på.
Mumz.
Om du provar vore det kul att få veta vad du tycker om det.
Kokosen ska jag prova på en gång! Sötsugen som jag är efter middagen andra dagen… :)
Låter som god kesotopping