Kolhydrater iFokus

Kolhydrater

Etikettlchf-för-nybörjare
Läst 2637 ggr
[WX5]
0

Min start går inte så bra.

Mannen och jag hade ett samtal i morse och efter det så åkte vi och åt på en pizzeria. Had einte mage och bara äta fyllningen så jag åt brödet med men bara en halv pizza.

Sen till mellis så hade jag totalt glömt bort att jag börjat med lchf så jag slängde i mig en macka och inte förrän jag ätit den klart så kom jag på mig själv.

Suck, glömmer så lätt bort mig.

Måste bli bättre på att tänka efter FÖRE och inte efter.

*pepp önskas*

Ikväll skall det bli kycklingbaguetter utan bröd för mig men lite kyckling och salladsblad och lök blir jag inte mätt på. Vad mer kan jag ha?

paronskrutten
0

Ägg till? Gör en röra :)

Helena

[WX5]
0

Hmm. Typ grädde också.

paronskrutten
0

Creme fraiche och/eller majonnäs, smör och ägg, smaka av med salt och peppar?

Helena

[WX5]
0

Okej. Skall kolla vad jag har hemma. Tack. {#emotions_dlg.laughing}

paronskrutten
0

Eller göra en omelett och lägga på kycklingen, sallad och lök och använda omeletten som en wrap? kan ju slänga på lite ost också om du vill

Helena

[WX5]
0

Okej. Skall kolla vad jag har hemma. Tack. {#emotions_dlg.laughing}

[WX5]
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hmm knasiga iFokus. Det var inte meningen att det skulle komma dubbelt upp med poster men jag trodde inte att den blivit skickad när texten var kvar när jag startade om datorn.

Iaf så blev det så här att jag tog lite kyckling från den andra stekpannan och stekte ppå med ännu mera smör och sen i med grädde och en klyfta vitlök. Sen kokade jag 2 ägg som jag snyggt la upp och sen lite salladsblad.

paronskrutten
0

Ser gott ut :)

Helena

[WX5]
0

Ja det var gott. Är bara inte van att äta så mycket grädde så där men det gick ner.

Zepp
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Japp ser gott ut, mat behöver inte vara speciellt krångligt.

Ljuva dröm att som en svensk se ut, att få lära sig att veta hut.

[WX5]
0

Nä det behöver det inte. :D