Kolhydrater iFokus

Kolhydrater

Etikettoff-topic-ot
Läst 1804 ggr
Leifanders
0

The Swedish diet

Jag har sett något inlägg tidigare (kanske var hos Kostdoktorn) om "The Swedish diet".

Här är en reklamfilm om den. Mycket lockande måste jag säga, proffsigt gjord och så vidare. Jag köper direkt…

http://www.youtube.com/watch?v=t9kndMkXC5Q

kaisakavat
0

Hahaha!  *LOL* Skrattande

Verkligen förtroendeingivande och informativt!!

Aniara4
0

Jag skrattar så jag kissar på mig.

Leifanders
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Jag har svårt att avgöra om den är på riktigt eller bara en stor hög med ironi, alltså finns det någon som blir sugen på att köpa en sån produkt genom en sån reklam?

Riktigt bra reklam… Precis som du säger kaisakavat, informativ, så det tydligt framgår vad det är för något som säljs…

raphanus
0

Doc har skrivit om den här produkten, så den finns nog verkligen i handeln.

kaisakavat
0

Jo, den finns i handeln i USA. Lyssnade på en intervju med deras marknadsförare.. huija..

Jo, tror jag följde spåret från docs sajt.

Camilla77
0

LOL

camsve09
0

HAHAHA!! Det där var nog det SÄMSTA jag sett på länge! Jah, jah!!

Aliki
0

Fina bilder på svenska alper, väderkvarnar och landsvägar…Flört

raphanus
0

Jag uttalar aldrig ordet "ja" som de gör i videon. Jag undrar om de inte menar den schweiziska dieten i alla fall?

OneManArmy
0

Lyssnade på podcasten när jimmy more intervjuar hon som säljer denna vlcd diet.. Jäävligt roligt faktiskt.

Underbar reklam.. Saaay Jaaaa!

Ta-Co
0

Det såg ut som en parodi på något Skrattande Rolig reklamfilm!

Margareta
0

Jag såg produkten under LowCarb-kryssningen i USA och var med när Jimmy Moore personligen gav Andreas "Kostdoktorn" Eenfeldt en provförpackning.

Först bara gapade vi som fågelholkar, sen började vi analysera innehållsförteckningen och vi fattade INGENTING. Vi sa till Jimmy att vi aldrig någonsin vare sig hört talas om eller sett produkten.

Det enda jag vet är att den innehåller AloeVera och att det finns personer i min svenska bekantskapskrets som kränger en AloeVera-dryck som skall vara hälsobefrämjande.
Det är dock inte den produkten :-)

Strange var vår slutkommentar till en uppsluppen Jimmy Moore som tyckte LCHF var en bättre PR-produkt för Sweden.

Numer pensionär i Nynäshamn

konichiwa
0

De har tagit bort kommentarerna på klippet och det är inte längre möjligt att kommentera videon.

Era fulingar, har ni varit där och sagt elaka saker? Cool. Det gjorde i alla fall jag.

Zepp
0

Jag fattar inte budskapet.. altså om du vill bli en dum blondin med fula kläder så köp denna dryck.. eller?? Förvånad

Ljuva dröm att som en svensk se ut, att få lära sig att veta hut.

MillisB
0

*LOL*

Vilken härlig reklamfilm!

Men, jag tror att den "riktiga" svenska dieten är bättre, dvs LCHF.

/Millis 🎈
Min blogg läser du här.
Fat is your friend.          (David Perlmutter)