Kolhydrater iFokus

Kolhydrater

Etikettoff-topic-ot
Läst 1327 ggr
LatMask
0

OT - Badrumsläsning

För länge sen fick jag lära mig att man ska ta det lugnt på toaletten, inte stressa. Det är ju tråkigt att bara sitta och glo rakt ut i luften, så jag la en bok på en hylla.

Det har sen dess blivit många lästa böcker. Just nu läser jag Tony Judts "Illa far landet".

Nån annan som har samma knasiga idé?

Brynhilde
0

Jag har alltid något läsbart på toaletten, för jag vet aldrig när jag blir tvingad att tillbringa lång tid där.

Enligt "fråga doktorn" i måndags (ca 5:20 min in i programmet) var det inte bra att sitta länge på toa, det kunde bli hemorrojder då.

Ser du att jag tappat nåt kilo... låt det ligga...

Leifanders
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Jag prenumererar på en biltidning, en mc-tidning och en löpartidning, samtliga läses i princip enbart på toaletten. Det blir liksom en vilostund där jag är för mig själv ett tag och där jag slipper bli störd. Sätter jag mig i en fåtölj och läser kan jag åka på arbete eftersom jag då inte gör något viktigt… Glad

Annica38
0

Bara ni inte gör som min bror, som då var i övre tonåren - det här var typ för 25 år sen! Han tog med sig en stor bunt serietidningar och ett fat med knäckebröd, med pålägg och allt! Obestämd

Han satt alltså där inne och åt samtidigt!!!! FörvånadSkäms

Leifanders
0

Att äta på muggen känns inte helt avslappnat faktiskt, det skulle jag inte klara av…

LenaK63
0

All reklam och gratistidningar samt postorderkataloger åker in på en pall inom räckhåll från toaletten. Så behöver man inte öda tid på att gå igenom sånt när andra göromål kallar.

mooonlight
0

#3 Det gäller att fylla på! Så kan man sitta där längre… Eller nåt. Obestämd

Sen finns det de som pratar i telefon på toaletten…
Blev uppringd av en konsult en gång, vi pratade en stund och sedan bad jag honom koppla mig till en kollega till honom, varpå han svarar att han inte kan koppla mig för han satt på muggen och pratade i mobil.

På något sätt kändes det lite… omysigt…

karinafp
0

Nej, jag läser inte därinne, däremot har jag en sudokutidning och en penna liggande inom räckhåll. Flört

moln50
0

Jag har hård mage så det ligger flera böcker därinne som jag läser.

LatMask
0

Moonlight, omysigt är alldeles för snällt… superäckligt är mitt förslag!

[LucyInTheSky]
0

Jag har en fin liten korg bredvid toaletten med massa tidningar.. =) Något för alla. Vetenskapens värld, fitness, hälsa, serietidningar.. Även dassboken hänger fint på väggen så vem som nu besöker toan kan bläddra i.

Sunwishes
0

Pröva att dricka nånting samtidigt som ni kissar, det känns jätte konstigt =)