Smulpaj med rabarber (utan kokosflingor)
Många rabarber-smulpajer innehåller kokosflingor och jag gillar mina utan dem.
Här är en smulpaj till alla er som också vill vara utan kokosflingor i pajen.
Självklart hittar man recept på lyx-vaniljsås också. Allt enligt LCHF!

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
… jag far beskedet att lanken ar bruten … kommer inte in pa din sida heller 
not found står det här med när jag trycker på länken!
LEDSEN som fasen :(((
Bloggen strular och ajg får kanske börja från början, början = 4-5 dagar sedan… och jag lägger ju ut ganska många inlägg där ju :(
jag hopaps få igång den igen här framöver, men tyvärr är nog detta inlägg helt förlorat :(
nu LUKTAR det rabarberpaj här! Undrar om jag hallucinerar!?
#4 :D
jag håller på att få ordning på bloggen :D snart komemr paj igen fast på ny adress tänker ajg…
den ser jättegod ut, ska testa den. Du verkar vara en stor fena på att baka och laga mat. Jag har hittat myyyycket bra recept på din sida. Ett STORT tack för alla fina/goda recept du sprider runt dig.
Lotta
Varsågod Lotta! och TACK!
här ska vara den rätta länken. OM någon Medarbetare läser här, vore jag tacksam för om länken i #0 rättades till denna

… ahem … hoppas du inte tar illa upp (aven om jag VET att na'n kommer att saga att det inte ar viktigt) men eftersom det ar pa din website sa ska du nog andra accenten pa Voila eftersom det ska vara accent grave, alltsa at andra hallet 
… dessutom anvands utropstecken tillsammans med Voila!
Tack för tips gun!!
Vilket inlägg var det i?
jag mins inte själv och kan omöjligt leta mig igenom hela bloggen…

… det var efter receptet pa semlorna 
TACK!! jätte snällt :)
Skulle du inte kunna vara snäll och skriva ut recepten, istället för att bara hänvisa till din blogg?
För mig är det lika tråkigt varje gång jag går in på en tråd som handlar om ett recept och det är bara en hänvisning till en blogg. Jag ser det som ett dåligt tecken rent generellt, eftersom det sättet/den taktiken vanligtvis bara handlar om att locka besökare och i alltför många fall även lura besökare. Det hjälper inte riktigt att du kanske är välmenande, för det är så den taktiken används.
Hänvisa gärna vidare till din blogg, men först när ditt inlägg har ett innehåll.