Kolhydrater iFokus

Kolhydrater

Etikett: mat-livsmedel
Läst 1569 ggr
Sindri
0

Ris och ros till Coop

Väl hemkommen från en resa fick jag först en glad överraskning. Mitt Coop Forum har sänkt priset på ekologisk vispgrädde, från 12,05 till 11,80. Härligt, tänkte jag - säkert tack vare ökad försäljning.

MEN så kommer jag till hyllan där det ekologiska kokosfettet står - och vad ser jag - där har de höjt priset, och det rätt rejält också.

Det kostar nu 54,95 och blir således mycket billigare att köpa på nätet, särskilt när man får gratis frakt.

Hur ser deet ut på era Coop?

[Pennylane1]
0

Mitt COOP har inget ekologiskt kokosfett alls, hur mycket är det i förp. låter ju billigt i mina öron men som sagt, beror ju på hur mycket det är?

yvonnel
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Jag fick betala 17.90 för den billigaste kokkosmjölken på ICA och den brukar bara kosta ca 10 kr så det kan mkt väl hända att det börjar märkas.

Sindri
0

Det är Biofoods på 400 g, i den vita plastburken.

jbson
0

Oj, skojar du!? Köpte en burk Cocos Oil på Hälsokosten, 1600g för … håll i er 430kr
en liten burk på 325g kostade 119kr…

Jaja, syftet är gott! Fairtrade… och smaken är helt gudomlig, kan äta en msk utan problem och det funkar toppen om man är sugen på "något"…

http://www.nyform.se/pdf/AmanPrana_folder.pdf

sid. 27

[Pennylane1]
0

#4 Var hittar du det billigare på nätet och utan frakt? Den har jag också köpt nånstans på nätet minns inte nu var men inte var det fraktfritt och jag tror nog inte billigare än så heller. Men kan inte svära på det, men med frakt definitivt dyrare!

Sindri
0

#5 Jag kan äta av Biofoods också.

#6 Shopping4net. OK - man måste köpa för 600 för att få fraktfritt, men jag köper mycket därifrån så det är inga problem.

[Pennylane1]
0

ok! Tack!